Ga naar inhoud

"Motor up" (van TV)


DennisvdStelt

Aanbevolen berichten

jep ook hier gebruiken we additieven voor bij de motor olie

zenox is ons favorieten additief ( is van marly trouwens)

in vele dieseltjes met een rammel gegoten en geluid is opmerkelijk weg ook koude start is ie stiller bij sommige autos ging zelfs de turbo vrolijk fluiten ( bizarre )

heb nog nooit een motor in de soep laten draaien en sommige hadden er wel al wat kmters op zitten

natuurlijk zijn de hedendaagse olien er ook een stuk beter op geworden en zal dat ook wel een deel van de slijtage doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kon dr zo gauw even geen NL woord voor vinden...

 

Je hebt in zon setje vaak 4 tubes zitten, de laatste keer dat ik het gebruikt heb moest je 1 tube* erin doen, motor starten, 30min stationair laten draaien en na 250km behandeling herhalen en dan nogmaals na 250km.

 

4e tube* kun je er na een langere tijd wel inmikken.

 

*de INHOUD van de tube.. niet de tube zelf.. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kon dr zo gauw even geen NL woord voor vinden...

 

Je hebt in zon setje vaak 4 tubes zitten, de laatste keer dat ik het gebruikt heb moest je 1 tube* erin doen, motor starten, 30min stationair laten draaien en na 250km behandeling herhalen en dan nogmaals na 250km.

 

4e tube* kun je er na een langere tijd wel inmikken.

 

*de INHOUD van de tube.. niet de tube zelf.. :mrgreen:

 

De tube niet nee!!! :lol:

Is die tube zo klein voor het bedrag dan Vdub dat hij er ook bij in past.. :lol:

 

Greetzzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Zag toevallig dat er hier een topic was over Xado.

Heb toevallig vandaag de auto een grote beurt gegeven, en vandaag ook "Xado Revitalizanten, voor benzine motoren" gekocht.

Had op internet nogal goede verhalen hier over gelezen, en was zelf toch wel is nieuwsgierig. baat het niet dan schaad het niet.

 

Laat jullie mijn bevindingen weten. Heb ook een geluidsopname gemaakt van voor het gebruik van Xado. Na 2500km maak ik er weer 1, en zal die hier posten.

 

Wordt vervolgd.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Anonymous

Had juist veel negatieve reacties gelezen over die XADO. Wat ik jullie wel kan aanraden is die stift die je lak opvult. Het werkt gewoon echt.

 

Iemand had m'n passat bekrast en helaas zie je het heel sterk. Die stift besteld en 2 weken later binnengekomen ging ik hem meteen uitproberen. In het begin zie je het niet zo maar als je het effe laat drogen is het super. Die stift neemt gewoon de kleur van je auto over.

 

M'n buurman kwam langs om te vragen wat er is gebeurd met die kras en waar het mogelijk is gebeurd. Ik zei tegen hem, zoek maar... Hij kijken en kijken maar kon het niet vinden.

 

Kortom, het werk wel degelijk. Je moet gewoon geduld hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had juist veel negatieve reacties gelezen over die XADO. Wat ik jullie wel kan aanraden is die stift die je lak opvult. Het werkt gewoon echt.

 

Iemand had m'n passat bekrast en helaas zie je het heel sterk. Die stift besteld en 2 weken later binnengekomen ging ik hem meteen uitproberen. In het begin zie je het niet zo maar als je het effe laat drogen is het super. Die stift neemt gewoon de kleur van je auto over.

 

M'n buurman kwam langs om te vragen wat er is gebeurd met die kras en waar het mogelijk is gebeurd. Ik zei tegen hem, zoek maar... Hij kijken en kijken maar kon het niet vinden.

 

Kortom, het werk wel degelijk. Je moet gewoon geduld hebben.

 

Fototjes dan maar?? :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Anonymous

Oke, hier zijn de foto's al zijn ze niet zo duidelijk aangezien ik een hele lichte grijze kleur heb.

 

 

th_24524_SNC00382_122_169lo.jpgth_24526_SNC00384_122_339lo.jpgth_24528_SNC00386_122_824lo.jpg

th_24531_SNC00389_122_180lo.jpgth_24534_SNC00391_122_140lo.jpg

 

Foto 1: was een lange kras die heel goed zichtbaar was maar nu gelukkig veel minder door die stift.

Foto 2: waren diepe krassen zoals foto 3 alleen zijn ze nu opgevuld door die stift en een ander speciaal middeltje dat ik geleend had van de buurman.

Foto 3: was vroeger foto 2, komt waarschijnlijk door zo een skybox... of hoe die dingen ook heten. in ieder geval NIET door mij gedaan, ben zeer zuinig op m'n passie.

Foto 4: winkelwagen ertegenaan gehad... dankzij die stift helemaal niet meer zichtbaar. die strepen links zijn geen krassen maar reflectie van de zon

Foto 5: hetzelfde verhaal alleen wat beter zichtbaar.

 

Voortaan blijf ik bij m'n auto staan als ik iemand moet ophalen ergens... bijv. supermarkt. Ik ga echt niet meer binnen wachten. Haal snel m'n Red Bull en gauw weer naar buiten en bij m'n auto staan of erin zitten. Weet je zeker dat alles goed gaat. :D

 

Mochten jullie interesse hebben in zo'n ding, je kunt hem bestellen bij Tommy Teleshopping. Je krijgt er nog wat extra bij ook nog. Hier een link voor diegene die het willen proberen.

 

Fix-It-Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Zelf heb ik heel goede ervaringen met motor-up.

Ongelooflijk wat dit product doet met je motor.

Draait veel stiller, start als een klokje bij koude start, ook al vriest het dat het kraakt, veel betere prestaties.

Mijn motor rammelde als geen ander, de kleppen tikten heel luid.

Motor-up erbij gedaan, rammelen en tikken is volledig verdwenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hierbij dan mijn beloofde update......

 

Heb zelf vorige maand na een grote beurt bij de passat, Xado er in gedaan.

Eerste 2 zakjes, 150 t/m 250 km rijden, vervolgens weer 2 zakjes, weer 150 t/m 250 km rijden. Daarna de tube die

erbij geleverd was erin gedaan, en dan is het product na 2500km totaal in gewerkt.

 

Ik merkte na de 2de stap al een verschil optrede, motor werdt beduidend stiller. En nu...... met me hand op me hart, wat een verschil.

Motor is stiller en feller, je voelt dat die gewoon soepeler draait. Zelfs me ouwe heer, die normaal zo sceptisch is als de pest, zei tegen me dat de motor veel netter en mooier loopt als voorheen. Nu heeft die ook maar Xado gekocht voor zijn auto :D

 

Kan er niks anders van zeggen dan dat het echt doet wat ze zeggen op de verpakking :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het kort geleden ook gebruikt onder het mom van "baat het niet dan schaadt het niet".

Zoals Patrick heb ik ook 2x 2 zakjes en 1x 1 tube bij de motorolie gedaan.

De motor loopt inderdaad iets mooier en het benzineverbruik is iets afgenomen, maar wat me vooral opviel is dat de motor vanuit lage toeren sneller oppakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden