Ga naar inhoud
  • 0

Middenconsole frames


jrgar67

Vraag

Weet iemand waar je frames kunt bestellen voor het middenconsole voor een 3BG (2003) om een 2din radio/dvd/navigatie speler te installeren? :?:

 

Ik ben op zoek naar de volgende onderdelen! :cry:

 

3B0 858 069 AT 2AQ

3B1 858 607 2AQ

1J0 907 047 H 01C

3B1 857 056 A

1J0 857 725 C

1J0 907 047 M 01C

post-10261-1423824050,4872_thumb.jpg

post-10261-1423824050,5809_thumb.jpg

post-10261-1423824050,5965_thumb.jpg

post-10261-1423824050,6434_thumb.jpg

post-10261-1423824050,6747_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb geen idee? Welk onderdeel is dat dan? Heb je hier een artikel nummer van? ik ben nieuw hier in dit is mijn eerste passat. Ik ben al een aantal weken op zoek hier naar en op Ebay staat een houten versie met een verwarmings unit met knoppen. De passat die ik heb heeft een display. Oftewel een 1din uitvoering. Op marktplaats kan ook niets vinden. :|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb geen idee? Welk onderdeel is dat dan? Heb je hier een artikel nummer van? ik ben nieuw hier in dit is mijn eerste passat. Ik ben al een aantal weken op zoek hier naar en op Ebay staat een houten versie met een verwarmings unit met knoppen. De passat die ik heb heeft een display. Oftewel een 1din uitvoering. Op marktplaats kan ook niets vinden. :|

Ok even kijken. Ik had je proberen op te zoeken in het "ik ben, Ik rij"topic om wat meer achtergrond info over je auto op te zoeken. Maar ik zag dat je, je nog niet had voorgesteld. (misschien wel leuk om te doen dan kunnen we weer naar foto's en info van een nieuw lid kijken, houden we hier van. :mrgreen: )

Maar als ik het goed begrijp wil je je 1 din radio vervangen voor een 2 din navigatie/dvd unit.

Naar mijn weten heb je dan alleen nodig:

1J0 907 047 H 01C - afdekframe voor de climatronic (deze is aan de onderkant korter dan het frame uit de 1 din variant. je kan deze ook gewoon gebruiken maar dan moet je gaan zagen. niet altijd even mooi :wink: )

3B0 858 069 AT 2AQ - afdekraam aan de voorkant (om alles netjes eruit te laten zien)

en dan het frame dat achter het laatste artikelnummer komt. daar heb ik helaas geen artikel nummer van maar misschien kan iemand met ETKA je daar wel aan helpen. maar dit frame zorgt voor een goede ondersteuning van de cilmatronic en je navi unit.

Meer heb je naar mijn weten heb je niet meer nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Informatie voor het ombouwen van 1dn naar 2 dn heb ik gevonden op een Duitse site. (http://www.passatplus.de/umbauten/doppe ... peldin.htm)

 

Hier staat vermeld welke onderdelen je nodig hebt. Dus ga ik er maar vanuit wat er beschreven staat. Alleen kan ik nergens vinden waar je dit kan bestellen. Ik ben nog niet bij de Dealer geweest, aangezien de prijzen wat hoger zullen liggen dan op de Duitse site wordt aangegeven.

 

Er hoort ook nog een frame aan de binnen kant van het 2din front. (zie afbeelding)

post-10261-1423824051,9246_thumb.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je de beschrijving volgt die op het duitse forum staat en ook hier in de KB dan heb je dat inbouwframe niet nodig.

http://www.passat3b.de/tips/25.html

 

 

edit. je hebt t frame wel nodig.

meerdere how-to gezien en allemaal met frame

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mogelijk dat we hier ook een groupbuy voor kunnen organiseren.

Alle leden met een 3BG die zo'n 2 din radio/navi willen zullen ook een dergelijk

ombouwframe moeten gaan bestellen.

Waarom zouden we dat allemaal alleen gaan bestellen als je gezamelijk misschien wel

wat korting zou kunnen krijgen??? Daar ben ik namelijk gek op, korting!!! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je ook echt een 2-din unit gaat plaatsen heb je dus alles nodig behalve de 1J0 857 725 C.

Dit is om de scheiding in het 2-din vak te maken zodat je bij wijze van spreken 3 aparte vakken (dins) hebt.

In het zwart kost alles niet meer dan € 65. (bij de stealert) ga je het in een andere kleur doen mag je de knip vast trekken :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mensen let even op :!:

het afdekstukje (artnr. 3B0 858585 2AQ en 3B1 858607 2AQ ) dat onder het grote afdekraam komt bestaat zoals aan de artikel nummers te zien is uit 2 delen. dit komt doordat etka dit stukje alleen nog maar herkent als het afdek stukje voor de bekerhouder, bekend uit de 3b modellen. Aangezien daar bij veel bg modellen de asbak onderzit is dit 1 lang stuk geworden, en zijn de bekerhouders verplaatst in de buurt van de handrem.

Het afdek stukje is echter alleen nog maar in 2 delen te bestellen bij de dealer. :(

Ik ben nog even met een magzijn medewerker op onderzoek of we het wel ergens in 1 stuk vandaan kunnen halen.

Ik hou jullie op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
zou onzin zijn om 2 delen te moeten bestellen als het uit 1 stuk bestaat

 

Juustem! wellicht is dit afdekstukje nog op ebay of mp te bestellen maar dat kunnen jullie vast zelf wel uitvogelen. Ik zorg iig voor het juiste bestelnummer van het hele afdekstukje bij de dealer. dan kunnen de gene die hem liever daar vandaan halen dat ook doen (of als jullie natuurlijk het 2-din frame van de groupbuy daar vandaan heb je iig het goede)

wordt vervolgd zodra ik mijn auto terug heb en het artikelnummer achter op het afdekstukje door kan bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
In het zwart kost alles niet meer dan € 65. (bij de stealert) ga je het in een andere kleur doen mag je de knip vast trekken :mrgreen:

 

Klopt. Zo kwam ik erachter dat de dealer 192 euro vraagt voor een middenconsole dubbeldin in Vavona (houtmotief). Daar komt de rest dus nog even bij, en dacht ik; dat doen we maar even niet... :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dat onderste stripje heb je niet nodig als je naar dubbeldin ombouwt.

Je hebt het inderdaad niet nodig, maar als je net als ik een andere kleur frame hebt (netzoptik) dan vind ik het mooi om ook dat onderste stukje aan te passen.

Hoe zit het trouwens met het luchtkanaal achterin, gaat dat allemaal direct passen, op die duitse site staat iets over aanpassing?

Ik heb in mijn 3bg het luchtkanaal wel aan moeten passen. maar dat is zo simpel als met een fohn even het luchtkanaal verwarmen en met de achterkant van bv een hamer iets omhoog drukken. Wanneer ik het niet aan zou passen dan ging de navi unit ertegen wringen en sloot het afdekraam niet helemaal goed aan op het dash.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden