Ga naar inhoud

Prijsaanpassingen VW Passat 2010


nielsvo

Aanbevolen berichten

Net een order geplaatst bij de leasemij. voor een nieuwe lease-auto: Passat variant 1.4TSI Bluemotion DSG Highline Executive Plus. Nu zie ik dat Volkswagen op haar website in de Car configurator nieuwe prijzen hanteert vanaf 9 januari. Is ie bijna €2000 duurder geworden (€39635 i.p.v. €37715) :angry:

Wanneer je de prijslijst zelf download zou ie juist bijna €2000 goedkoper zijn geworden (€35590) :?:

 

Wie weet wat de juiste prijs is? (behalve de VW dealer natuurlijk, maar die is nu dicht)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het je niet uitmaakt is er nog een Passat op voorraad:

 

Passat Highline Bluemotion 1.4 TSI 90 KW/122 PK, 7 versn. DSG

€ 36.694,00

Kleur: Ijslandgrijs Pareleffect (C9C9)

Bekleding: Alcantara,Zwart (VX)

Brandstof: Benzine

Energielabel: A

CO2 Emissie: 136 g/km

Bijtelling: 20%

Meeruitvoeringen:•Executive Pakket Plus (WRC)

•Dynamic Pakket (WRD)

 

Daarvan wordt de prijs niet meer anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de officiële gedrukte prijslijst zie (per januari 2010) en ik vergelijk die met de carconfigurator, dan zijn de prijsverschillen groot, maar ook de uitvoeringsdetails. Zo is in de carconfigator het niet mogelijk om Milwaukee velgen te bestellen, executive+ is incl. achteruitrijcamera en zo veel meer. Ik denk, dat je ervan uit moet gaan, dat de PDF van de gedrukte versie de juiste prijzen bevat. Ook in het verleden bevatte de carconfigurator meerdere verkeerde prijzen en uitvoeringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook de voorraadpassat zal in principe nieuwe prijs krijgen (verwacht ik), zolang het kenteken niet in 2009 aangevraagd is. De ene keer overigens wel, de andere keer niet. Bij deze, onze leverancier heeft bevestigd door te gaan met de actie op het executive plus pakket. Neemt niet weg dat je fiscale waarde wel anders zal worden. Per 01-01-10 is namelijk de BPM gewijzigd (naar 27,4% dacht ik) en de netto cat.prijs is gewijzigd. Al met al zal voor 95 vd 100 auto's de fiscale waarde omhoog gaan. Ik werk bij een leasemij, vandaar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

goede avond,

 

in december 2009 een pasat variant besteld.

de dealer heeft 4 keer een offerte uitgebracht door fouten in het systeem van pon en de nieuwe prijslijst.

ik had xenon al laten vallen als wens, maar door alle fouten was de auto 1800,00 euro goed koper dan eerst genoemd in de offerte.

mijn advies, check meerdere dealers, niet alleen voor de korting maar de pakket prijzen waren ook anders.

en natuurlijk moet de verkoper ook even zijn best doen.....

 

fijne avond

toine

Link naar reactie
Delen op andere sites

de prijs is bij elke dealer in principe \,namelijk door Pon bepaald, hooguit zit er een verkoper te suffen, of er is je een voorraadauto aangeboden die niet het pakket voor de aanbiedingsprijs heeft (lijkt me sterk). Al sinds najaar 2009 is het exec.plus pakket in de aanbieding (dacht van 2550 voor 750). Pakket is geherwaardeerd, maw: scheelt ook in je bijtelling. 2550-750 is de door jou aangehaalde 1800 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@frankrs6

Klopt Pon regelt de prijs maar er zaten wel degelijk verschillen in de prijzen door een fout bij PON en de dealer offerte systeem.

Het zat hem niet in de aanbieding die je nu schetst, maar in de BPM en de 2010 prijs voor een aantal opties.

na een belletje met PON bleek dat de dealer gelijk had maar het systeem waar uiteindelijk de offerte/order mee gemaakt wordt het niet kon verwerken.

De dealer heeft de offerte 4 keer laten narekenen door PON en pas de 4 de keer was alles goed. En de fout zat in de kombi van de pakketen en de berekende BPM.

 

de korting van het actie pakket excl+ (750,00) was bij de eerste gsprekken al bekend. even als de dynamic + r style actie

 

Het is ook geen voorraad auto, helaas. hij wordt pas in maart geleverd. (productie week 6)

Door de fout bij PON kon de auto pas later besteld worden in het systeem....

 

@Nielsvo

Met de car configurator op internet was het ook niet mogelijk om de auto samen te stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de car configurator op internet was het ook niet mogelijk om de auto samen te stellen.

De car configurator op de nederlandse site is gewoon r*k. De duitse is wat dat betreft veel beter, voor duitsland dan.

 

Snap gewoon niet dat Pon zijn dienstverlening niet verbeterd op dit vlak. Maar ja, denken ze , waarom zullen we, die Passats verkopen zichzelf wel. Dat die houding mogelijk arrogant kan overkomen houdt ze niet echt bezig volgens mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden