Ga naar inhoud

  • 0

CH/LH module


Dannydude1.8t

Vraag

Iemand al een poging gewaagd om de CH/LH module van Jeroen in te bouwen, en hier toevallig ook wat foto's van geschoten. Ik wilde er aan beginnen maar ik kom er met de bijgeleverde beschrijving niet aan uit :(

Ik heb even op het forum gezocht maar niks kunnen vinden. Is er iemand die me kan helpen aub :) ?

Groeten Danny

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik raadt jullie aan om toch echt zelf ff op onderzoek uit te gaan, op mij wachten heeft geen zin mannen ik ben voorlopig zeer weinig thuis en ga me als ik thuis ben hier niet mee bezig houden.

Als het mij is gelukt met behulp van Ydwer lukt het jullie ook wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hey mensen,

 

ik heb met de foto's die jeroen mij gestuurd heeft de ch/lh werkend gekregen en middels een relay ook op mijn xenon.

Ik heb zelfs mijn xenon wederom met een relay om mijn contact aangesloten zodat ik dus nooit meer mijn licht vergeet haha.

 

Het werkt super ook met mijn xenon, heb der geen foto's van gemaakt omdat ik er wel ff een tijdje mee bezig was om het uit te pluizen.

Maar het relay word zo gestuurd dat wanneer de ch/lh module aangaat het relay dus gelijk constant 12v stuurt. dus je hebt ook geen dip in je spanning die het kastje geeft op je xenon.Ook heb ik middels een relay alle andere lichten aangesloten zodat deze ook gelijk aan gaan.

 

Je hebt namelijk 2 kleuren die een signaal geven namelijk oranje en geel (of oranje zwart of geel zwart dat weet ik niet meer) eentje om de xenon en eentje op alle andere lichten. Ik heb NIET de draden (oranje /oranjezwart of geel/ geelzwart) die op de tekening naar mijn zekeringkast zijn getekend /lopen aangesloten. omdat ik anti carkjack heb reageerd hij toch wel wanneer ik mijn sleutel uit het contact haal. En ook omdat ik mijn lichten heb geschakeld op het contact hebben deze draden toch geen nut.

 

 

 

Tot nu toe werkt het prima en heb ik nergens geen last van en ook vertoont de xenon geen kuren of wat dan ook .

 

Jeroen bedankt ik ben er echt super blij mee, en ze staan allemaal ook te kijken wanneer ik uit stap en vooral bij de dealer. hehe

 

cheers boy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Tot nu toe werkt het prima en heb ik nergens geen last van en ook vertoont de xenon geen kuren of wat dan ook .

Klinkt goed! 8-) wilde ze eerst gewoon op mijn (halogeen) mistlampen aansluiten maar nu is het misschien wel interresant om het toch op het (xenon) dimlicht te doen.

 

Maar als iemand die de foto's van Jeroen heeft ze door zou kunenn sturen zou ik diegene zeer dankbaar zijn :mrgreen: maar ik denk dat een bijeenkomst ook wel een leuk idee is.

2 (of in dit geval meerdere) weten vaak meer dan 1 :) .

Dan kunnen we sowieso voor de gene die niet bij deze meet kunnen zijn een how to met foto's maken. wellicht een plaats en datum afspreken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hierbij de aansluitschema's met 2 manieren om xenon via de CH/LH module (ook wel follow me home) aan te sluiten.

 

Het enige wat puzzelen is, is het vinden van de juiste puls draden van de centralevergrendeling.

de contact volgorde op het relais is die van het relais welke Jeroen heeft.

zover ik na kan gaan is dit ook redelijk veel gebruikt.

 

Kleurcodering is van de module volgorde is niet gelijk.

post-2559-1423824037,8941_thumb.jpg

post-2559-1423824038,1129_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

yhtlsoj.jpg

 

misschien hier ook iets aan??dit is in combinatie met de verlichting aangesloten op het contact, misschien handig voor de mensen (zoals ik) die graag constant met verlichting willen rijden.

 

heb met jeroen samen een how to gemaakt die nu onderweg is naar de moderators en beheerder voor goedkeuring

 

cheers

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

jongens een 3 relais schakeling is gene kak voor een beginnende auto elentrieker zwijg stil voor iemand die amper een lampje kan vervangen

is daar geen simpelere oplossing voor :shock:

is wel een mooi schema

 

kun je eens een foto maken van zo een modulle

of anders eentje meebrengen woensdag dan kan ik dat eens nader bezien

heb al een centrale vergrendeling afstandbediening geplaatst op meerdere passats is ongeveer soortgelijke installatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
yhtlsoj.jpg

 

Het 3e relais is niet nodig Boy!

Die functie zit namelijk al in je CH/LH module ingebouwd. Het enige wat je hiermee bereikt is dat als je de "Anti-Car-Jack" hebt aanstaan is dat daar de CH/LH module niet op reageert.

Dubbel uitvoeren van het relais is ook niet nodig, omdat een 40Amp relais al voldoende is. Vertrouw je dat niet, neem je een 50Amp. uitvoering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden