Ga naar inhoud
  • 0

Schutbord


VWPassat 1.6

Vraag

Hallo,

 

Ik wil mijn versterker aan gaan sluiten alleen dan moet de zekering vlak bij de accu zitten, ik moet dus door het schutbord heen met mijn bedrading. Weet iemand waar al een gat in het schutbord zit en wat er allemaal van het dashboard gedemonteerd moet worden om daar te komen.

Het gaat hier om een Passat 3B sedan.

 

Groetjes Matthieu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het maakt toch niet uit waar de zekering zit het is toch een gesloten circuit?

Ik denk dat de bedoeld dat de bedrading naar de accu moet dat kan ik me voorstellen.

Er zit onder de motorkap onder de zekeringenkast een doorvoer.

 

Shit 2000 Watt :shock::shock::shock: nu zie ik het pas. Dan mag je gelijk wel een extra dynamo en een extra accu gaan plaatsen en een goede glasverzekering nemen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

gesloten circuit?

 

het is belangrijk om je zekering dicht bij de accu te maken bij mij zit hij net aan de achterkant van het schutbord onder het dashboard

let erop als je kabels gaat leggen dat je de massa niet langs de signaal draden legt want heb je grote kans op ruis.

verder is de massa erg belangrijk ik heb een gat geboord in de kattebak en deze kaal geschuurd en daar met een bout de massa op bevestigd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb de glaszekering in de motor ruimte gehouden.

want wordt ie warm en gaat ie smelten(bv brand)dan gaat ie tot aan de zekering dan blijf het in de motorruimte en dan heb je niet zo veel werk aan om het te vervangen.

en je kan er goed bij als de zekering stuk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden