Ga naar inhoud

Foamen


Momus

Aanbevolen berichten

Sinds een paar maanden ook het virus te pakken.

Nu is vandaag de laatste dag om een foamlans (en supa snow foam) te kopen voor weinig bij Carclean. Ze hebben daar tot vandaag een groupbuy.

Is naast het hoge funfactor foamen echt een aanvulling bij het wassen? Dat het leuk is staat buiten kijf natuurlijk, maar voegt het echt wat toe?

 

De laatste 5 maanden is er al meer dan 400 euro uitgegeven aan de nieuwe hobby. Moet het wel kunnen verantwoorden natuurlijk :)....en de Dap ligt nog onder de kerstboom...

 

Gr. Remco

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja het vuil op je auto weekt los, en dat merk je met het wassen. Ook word het grotendeel van het vuil samen met het foam afgevoert. je vermindert de kans op het maken van swirls. Ik hoef nauwelijks druk te geven om al het vuil op te nemen in de washmitt. Ik heb ook meegedaan aan de Groupbuy en ben tot de dag van vandaag erg tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zouist besteld :) nu moet "stoelzitting" even wachten

 

Ik ben bang dat er tegen mij "bekijk het maar" wordt gezegd thuis :)

 

 

voor degene met interesse, onderstaand stukje komt van het carcleanforum.

 

 

De actiecode is:

 

FLGB

 

En geeft je € 35,- korting op een Heavy Duty Foam Lance naar keuze. Meer was helaas niet mogelijk, Autobrite kon niet meer voor ons betekenen. Desondanks is het een mooie en geslaage groupbuy geworden.

 

We gaan geen aparte groupbuy opzetten voor de foam, maar we hebben wel de 5 liter Super Snow Foam in de aanbieding gezet, dus die zou je mee kunnen bestellen. De korting op de foam is 20%, dus van € 26,99 naar € 21,99.

 

De code en de aanbieding van de foam is geldig t/m 15 december. De code kan éénmaal per klant worden gebruikt en is alleen geldig op de Heavy Duty lancen van Autobrite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bang dat er tegen mij "bekijk het maar" wordt gezegd thuis :)

 

Laat ik daar nou schijt aan hebben en gewoon zonder overleg besteld, alsof mijn vrouw overleg pleegt als ze weer schoenen koopt :mrgreen:

 

Haha hier idem dito, gewoon gedaan! :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden