Ga naar inhoud

3B gaat toch eindelijk veranderen


Gast Anonymous

Grill spuiten of niet  

27 leden hebben gestemd

  1. 1. Grill spuiten of niet

    • 2. niet in kleur
      30
    • 1. Wel in kleur
      0


Aanbevolen berichten

Beste forum bezoekers.

 

Jaja ook bij mij gaat het nu gebeuren de passat gaat een verandering krijgen aan de look :D

aangezien mijn vrouw gisteren op mijn verjaardag heel vrij geefs was heb ik wat spullen voor de passat gehad

o.a. een embleemloze grill

nieuwe koplampen zenon met engel eyes

nieuwe side skirts

 

en daar bij heb ik nog een achter raam spoiler erbij gekocht om hem even van achteren ook alvast iets te veranderen.

 

de oude situatie..

DSCF1992-zonder-kent.jpg

 

Nieuwe grill er in..

30112009226--zonder-kent.jpg

 

de nieuwe engeloogjes

imagegen.gif.jpg

 

de engel oogjes moeten er nog in gebouwd worden deze foto's zullen volgen,

ook van de side skirts en achterspoiler volgen deze nog.

 

Deze worden allenmaal in kleur meegespoten en ook gelijk de sierstrips aan de zijkant van de auto en de onderlip van de voor en achter bumper worden inkleur.

 

Alleen nu de vraag!!!!

Zal ik de grill wel of niet in kleur mee spuiten???

 

Gr Skippy79

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch altijd leuk je eigen passie even terug te zien bewerkt door een ander En bedankt weer :)

En zo als julie ook al zeiden de stootsrips worden in kleur mee gespoten, de onderlippen daarintegen worden verwijderd

en komen nieuwe onder maar dan dikke ook in kleur mee natuurlijk voor en achter :)

---de laaste dingen zijn trouwens net besteld bij een cartunings bedrijf hier in de omgeving---

 

Na even googlen dit gevonden niet mijn passie maar wel een idee voor mij

Untitled-2.jpg

 

 

Zelf maar even een (soort van) soepje gemaakt, ik weet het niet zo...

(Harly (en anderen) kunnen dit natuurlijk veel beter maar het is voor het idee :P )

 

[attachment=0]ps.jpg[/attachment]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nou helemaal plat op de bek nog niet woon in dorp met veel (zeer) veel drempels en hoge ook, dus dat word hem niet.

En de velgjes ben ik nog niet uit denk een 17 " heb gisteren gelijk eens gekeken bij de winkel en daar hing wel iets leuks zal even een fototje van de velgen die mij wel aanpraken erbij doen.. en dan hopelijk met kerst alles af te hebben.

 

Dus dan heeft mijn schoonvader nog wat te spuiten 8-)

 

6861-Drag-Wheels-DR19.jpg

Dikke Drag wheel 215/45/17

 

zwart laten en strips wit. Dan plat op de bek met 19 inch dark chrome Le Mans eronder en af!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe koplamen met angel eyes er in gebouwd..

 

Heb vandaag mijn nieuwe oogjes in de passat gebouwd

 

07122009234.jpg

 

07122009233.jpg

 

en tot mijn grote spijt met inbouwen breekt mijn nieuwe embleemloze grill ook nog eens grrrrrr.

Dus ook maar gelijk weer een nieuwe besteld en hopelijk morgen weer in huis..

 

Ook is mijn dakraam spoiler binnen gekomen en kan naar schoonvaders toe om te spuiten ( alvast bedankt pa :lol: )

 

Dakraam-spoiler-pessat-dedan-%28rieger%29.jpg

 

Maar nu heb ik een vraag!!!

 

Met het inbouwen van de xenon hou ik 2 draden over

een rode en een zwarte + en -

deze beide draden komen door het afdichtrubber heen die aan de fitting van de xenon lamp zelf zit..(richting fitting)

Waar sluit ik deze op aan ????verder alle bedrading van de lampen naar de auto bedrading gebracht en aangesloten maar hou deze dus over

wat kan ik hier meer is een xexnon set van HID Lux Pro h1 setje..

 

greetz skippy79

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden