Ga naar inhoud

Bestellen onderdeel bij VW Dealer


Dino-tjuh

Aanbevolen berichten

Morgen richting de dealer (VW) om een nieuwe velgslot moer te bestellen. Of hoe zon dopje ook heet.

Winterbanden liggen klaar in de garage en willen erop. :D

Hoe lang zal dit geintje gaan duren weet iemand dat :?:

Moet dit uit Duitsland komen of kan dt "lokaal" worden aangemaakt :?:

 

Al die kleine geintjes heb ik echt een hekel aan....

Stond ik mooi te koekeloeren bij de bandehandelaar :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben de mijne ook eens kwijt geweest en had toen via de dealer binnen een dag of 2-3 een nieuwe. De dealer had destijds wel een nummer nodig omdat niet alle wielsloten hetzelfde zijn. Dat nummer stond op het doosje waar de wielsloten in geleverd waren. Dat lag bij mij links achter in de auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey jongens dank je wel voor jullie reacties.

Ik heb inmiddels de gehele auto overhoop gehaald maar tot op heden nog niets gevonden.

Ook de plekken waar jullie naar refereren de vorige eigenaar / VW handelaar is gewoon niet alert genoeg geweest.

Ga straks wel even langs en dan hoor ik het verdict wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze hebben daar ook van van die speciale doppen voor,

die tikken ze er met een moker op en die vreet zich dan vast in de bout die er nu in zit.

en als hij er dan uit is nieuw setje erin en goed op bergen (niet te goed zodat je ze niet meer terug kan vinden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo net even bij de lokale VW Dealer langs geweest, die hebben even nagekeken welke het moest zijn en hij is besteld!

Meteen even contact opgenomen met de VW dealer in Duitsland en de telefoon en de dame achter de receptie gegeven want de rekening wordt betaald door de VW dealer in Duitsland en de dealer heeft toen ook even geregeld dat de vw dealer hier in NL de winterbanden er meteen onder gaat zetten.

Kost mij geen cent, Goede servive en goed geregeld zeg ik !

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden