Ga naar inhoud
  • 0

passat 3c 2006 welke vag-com


passatcar

Vraag

Hallo

 

Ik wil graag met vag-com aan de slag, een tijdje terug was ik bij een garage welke wat veranderingen heeft doorgevoerd

ivm inbouw rns navi systeem, deze moest worden aangemeld, en ik heb cruisecontrol ingebouwd gekregen.

Met de oude versie van vag-com ging dit niet bij een bvriende garage werd een nieuwer vag-com verhaal geleend

 

hoe zit dit nu precies?

 

alvast bedankt voor de genomen moeite

 

mvg

bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Is ongeveer het zelfde, maar...............als je in Duitsland een kabel koopt moet je mischien ook de duitse VCDS versie gebruiken. Dat is in iedergeval in NL wel zo.

Even de engelse of nl versie downloaden gaat dan niet werken.

Daarom heb ik een Engelse versie, heb je het snelst de meest verse versie! :mrgreen:

 

Dit is van Speek z'n pagina:

 

Waarschuwing. Als je een Nederlandse licentie hebt gekocht kan het verleidelijk zijn de laatste beta versie regelrecht van Ross-Tech te downloaden en er overheen te zetten. En als je regelrecht bij Ross-Tech hebt gekocht wil je misschien de Nederlandstalige versie er overheen zetten. Niet doen. Want door het updaten wordt de software én de hardware (dongle) veranderd. Door een update met de Amerikaanse versie verliest de adapter zijn Nederlandse licentie waardoor het later de Nederlandstalige software niet meer volledig herkent. Dit kan alleen ongedaan worden door het weer te updaten met de gelijke NL versie. Een oplossing zou kunnen zijn om de dongle niet te updaten als de software dat vereist. Gewoonweg op cancel drukken als dit knopje tevoorschijn komt. Door de diverse veiligheidsmaatregelen in de adapter en in de software (vanwege de illegale kopieen) is echter niet te garanderen dat dit ook gaat werken. Bovendien kom je met eventuele ondersteuning in de problemen. Heb je de NL versie gekocht en je zet daar de USA versie overheen en je hebt een probleem, dan heb je een grote kans dat Ross-Tech zegt "ga maar naar je Nederlandse leverancier, want bij hem heb je betaald voor support". En de Nederlandse leverancier zegt "ga maar naar Ross-Tech, want ik weet niks van deze versie".

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Allereerst bedankt voor jullie inzet en reacties

 

ik heb besloten een pakket in duitsland te kopen is duits/engels met een micro-can adapter en kost 250,-

ik hoef em toch alleen maar voor mn eigen auto te gebruiken , dus waarom dan een duurdere versie kopen?

 

nog 1 vraagje ik had een rns 510b serie, die is recent gestolen, naar even en misstap van 2 chinesen heb ik toch weer een rns 510 gekocht,

ditmaal een c versie.

Moet ik nu nog wat aanpassen met VCDS inleren heet dat geloof ik

De rns is geleverd met gps antenne, boekje, dvd kaartmateriaal en een codekaart

 

graag hoor ik nog even van jullie

 

alvast bedankt

 

mvg

 

bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hmm, ik heb afgelopen weekend de motor gewoon op storingen kunnen uitlezen met vag-com versie 409. Nu wil ik volgend weekend de remblokken gaan vervangen maar op die groep heb ik nog niet geprobeerd in te loggen, maar dat zal dan waarschijnlijk niet lukken dan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

was aan het zoeken welke VAG com het meest aangeraden wordt.

Is voor een passat 3C bj 2010 en een seat leon cubra bj 2009 (helaas niet van mij).

 

Als ik het goed begrijp is de meest aangeraden versie die van rosstech al dan niet uit UK of USA?

 

Nu zit ik veel in engeland, dus wordt het denk ik uit UK. of is een NL versie beter.

jullie advies wordt zeer gewaardeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden