Ga naar inhoud
  • 0

RCD200 in een 3BG?


TheDeadDorkster

Vraag

Mijn Delta 6 is bijna helemaal overleden, en moet ik dus een vervanger zoeken. Nu wil ik een originele VW-radio hebben als vervanger, en vond dat de RCD 200 zou moeten passen. Nu is mijn vraag alleen: het ziet er optisch uit dat het past, maar werkt het ook in de werkelijkheid?

De vraag dus:

 

Past een RCD 200 P&P in een 3BG die origineel een Delta 6-stereo heeft (met Quadlock en Fakra-aansluitingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Om mijn eigen vraag te beantwoorden:

 

Het past P&P. Het is gewoon aansluiten, code invoeren en klaar is kees. Als je net als ik er eentje koop/heb gekocht moet je denken aan dat je wel de goede RCD 200 koopt. Er zijn namelijk drie modellen van RCD 200:

RCD 200

RCD 200MP3

RCD 200 met rode display.

 

Het is heerlijk om met een VW originele stereo te rijden met MP3-ondersteuning, zonder het risico op inbraak te verhogen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
En welke RCD heb jij ingebouwd?

is deze radio ook geschikt voor Ipod?

 

Toevallig afgelopen week een handige interface bij een vriend van me gezien in z'n seat, met het seat audio systeem.

Is er ook voor VW en andere merken:

http://www.xcarlink.co.uk/

 

Kwestie van aansluiten op de cd wisselaar kabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ziet er goed uit.

Alleen hou ik telkens vraagtekens. Heb nu een gewone sony met directe ipod bediening waardoor je snelle toegang hebt en snel zoekfunctie hebt.

De meeste af-fabriek systemen werken dmv bladeren door de mappen (1 artiest per map). Als je ca 60 gig aan muziek hebt op je Ipod verdeeld heel wat artiesten, blijf je lang zoeken.

Ben opzoek naar een dubbel din systeem, liefst origineel vw, waar ook navigatie in zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden