Ga naar inhoud
  • 0

Snel stuurbekrachtigings vraagje...


Sander de Vet

Vraag

Heren!

 

Kan het zijn dat als ik een laag niveau in mijn stuurbekrachtigingsvloeistofreservoir (ja, woordje he? ;)) heb, dat ik dan het geluid van een vlakschuurmachine in het vooronder hoor in combinatie van een lichte trilling in het stuur bij elke bocht die ik maak?

Dat na een kilometer of 5 weer weg is?

 

Kan dat?

 

 

PS en met laag niveau bedoel ik onder het filter, dus echt LAAG...

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

olie haal je bij de automaterialenzaak, ik heb er Fluid-C in zitten van Eurol..(Audi/VW: VW TL 521 46 (nr G002000))

 

De pomp gaat stuk, die tandwielen kunnen lelijk over elkaar gaan knarsen, tevens moet je de auto eens op bokken zetten en met de hand de wielen laten sturen en even luisteren of de verloren vloeistof misschien door een defect stuurhuis komt te zitten in de hoezen aan het stuurhuis, je hoort dan geborrel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is een veelvoorkomend Passat/A4 euvel, je stuurhuis is dan lek.. je ziet geen olie liggen, dat verzameld zich in de hoes aan de kant waar het stuurhuis lek is. Vul je het een aantal keer bij dan wordt die steeds groter als een ballon, bij mij was het de rechterkant die toen kapot was.

 

Zet je auto maar eens op bokken(auto uit, sleutel in contact ivm stuurslot) en stuur eens met de wielen naar links/rechts, groot kans dat je het hoort borrelen/slurpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden