Glekke Geplaatst 1 augustus, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 1 augustus, 2009 Op de terugweg van vakantie (Italië), kom ik dus zonder stuurbekrachtiging te zitten... auto reed nog wel... kijk ff naar de stuurbekrachtigingsolie, potje was dus leeg, bij een VW garage gestopt en terug bijgevuld... . Nu zie ik dat die lekt aan de 2 'stofhoezen' op de uiteinden aan de stuurkogels... Is dit opgelost met het vv van de hoezen? Wist trouwens ook niet dat daar de olie in de buurt kwam... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
gurby Geplaatst 1 augustus, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 1 augustus, 2009 huh ? Die aandrijfashoesen lekken hooguit vet dat daarin zit. Als je stuurbekrachtigingsolie weg is, zal je pomp de boosdoener zijn waarschijnlijk maar ff laten nakijken! (en hoezen vervangen anders gaan je homokineten stuk). Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Domi84 Geplaatst 1 augustus, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 1 augustus, 2009 Ik denk dat hij de hoezen aan de stuurkogels besteld, niet die van de homokineten. Uit welk jaar is de auto? En is ie toevallig onlangs uitgelijnd? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
diesel986 Geplaatst 1 augustus, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 1 augustus, 2009 Je stuurhuis is inwendig lek. Deze moet dus vervangen worden of gereviseerd. Het is te hopen dat je stuurpomp niet te veel schade heeft opgelopen doordat deze is drooggelopen, anders moet daar ook nog een nieuwe op. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Glekke Geplaatst 1 augustus, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 1 augustus, 2009 Ik bedoel dus de 2 grotere hoezen... en hij is idd pas uitgelijnd... Verder lekt hij echt nergens, als ik het volledig vol servo olie gooi, werkt alles ookt erug zoals het hoort... enkel na x aantal km is de olie gewoon weer weg, en de wielkuipen lekker vettig... Is een 1.9 TDI 130 pk van 2003 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
diesel986 Geplaatst 1 augustus, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 1 augustus, 2009 Zoals ik al zei: stuurhuis is gewoon lek. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vdub Geplaatst 1 augustus, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 1 augustus, 2009 idd heb ik ook gehad.. gewoon stuurhuis vervangen.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Glekke Geplaatst 1 augustus, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 1 augustus, 2009 Is die link die ik hier in de search gevonden heb voor de how-to, ook gelijk voor de TDI? Daar gaat het om een 1.8T als ik me niet vergis... Zijn er verder ook revisie-stuurhuizen te verkrijgen? (enig idee waar, Belgie of nl...) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Glekke Geplaatst 2 augustus, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 2 augustus, 2009 Zou het te doen zijn om een stuurhuis zelf te reviseren... heb wel een heleboel sleutel ervaring, enkel niet bij de passat. Zijn de 'revisie' onderdelen bij vw te krijgen? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten