Ga naar inhoud
  • 0

Koppeling vervangen


LuyckxWim

Vraag

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik sluit me er ook bij aan..

 

Wil graag van 5-bak naar 6-bak op een Passat 1.9, Sportline 2005 bouwjaar..

Wat heeft dat te maken met het vervangen van een koppeling? Graag topic niet vervuilen, zeker niet als het je eerste bericht hier op het forum is. Zoeken levert vaak nuttige antwoorden op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb er nog vieze handen van. Vandaag de koppeling van mijn V5 uit 2000 vervangen.

Ik heb 'm nog niet op de weg omdat ik eerst de versnellingsbak nog even wil laten nazien. Het is een hele klus en zou jammer zijn als dit binnenkort weer moet omdat de versnellingsbak problemen zou gaan geven. Gewoon voor de zekerheid.

Morgen kan ik meer vertellen over het resultaat. Zie hiervoor mijn topic in dit zelfde deel van het forum. Ik heb ook wat foto's gemaakt die ik er dan bij zal plaatsen.

Heb een koppelingsset van Sachs gekocht via carpartsdirect.nl. Maandag besteld, woensdag in huis. Kosten 276 Euro, inclusief verzendkosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb ze diverse keren vervangen. Meestal gebruik ik Luk of SACHS.

Over de prijs kan ik weinig zeggen omdat dit sterk afhankelijk is wat voor een motor er in zit.

Wat betreft de tijd om het spul te vervangen, ook dit weer erg afhankelijk van welke motor er in zit. Maar gemiddeld ergens tussen de 3 en 5 uur voor het vervangen van de koppeling. Dit is wel met een volledig uitgeruste werkplaats :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden