Ga naar inhoud
  • 0

Tuning 3C 1.9 TDI 105PK 2006


djasoe

Vraag

Hallo,

 

Hierbij mijn vraag aan diegenen die er verstand van hebben. Zoals je in de titel kan lezen wat ik rij, is mijn vraag wat voor een tuning het meest bij de auto past?

 

En dan bedoel ik met name een universele power box of een chiptuning of een tuning van software. Alle kritiek en noem maar op is welkom.

 

Ben benieuwd.

 

Groet,

 

Djaswan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

@Dennis

JD heeft een 4WD Superflow testbank die per as tot 1500PK aan kan..

 

@Tom

Je zou altijd kunnen kijken op de bank of de Heinz pk's een beetje overeenkomen met de specs en misschien loopt ie veel soepeler met een JD chip, of is de turbopiek eruit..

 

Ik voel trouwens weer een meeting aankomen.. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
@Dennis

JD heeft een 4WD Superflow testbank die per as tot 1500PK aan kan..

 

@Tom

Je zou altijd kunnen kijken op de bank of de Heinz pk's een beetje overeenkomen met de specs en misschien loopt ie veel soepeler met een JD chip, of is de turbopiek eruit..

 

Ik voel trouwens weer een meeting aankomen.. :lol:

 

Ik wacht al maanden op deze meeting!!!

Ik heb nog 2 die willen meegaan voor een chip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
als jullie er een stuk of 10 bij elkaar weten te krijgen, zal ik Jeroen wel even vragen om een korting..

 

 

Als ik de groep kan aanvullen tot 10 auto's dan ben ik ook van de partij. Zo vlak voor de vakantie nog effe chippen lijkt mij ideaal. 8)

Ik wil ook nog een zwaardere luchtkoeling laten aanbrengen. Is dit verstandiger om voor het chippen te laten doen of kan dit ook achteraf? :|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

buiten de chiptuning, die heb je bij dat soort aanpassingen elke keer nodig.. zou je kunnen kiezen voor een andere uitlaat en grotere turbo's, brandstofpompen en verstuivers/injectoren..

 

De korting kan ik pas laten bepalen als ik weet hoeveel er komen.. veel meer dan 10 zijn er op een dag niet te doen, zeker niet als er ook nog evt gerold moet worden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
buiten de chiptuning, die heb je bij dat soort aanpassingen elke keer nodig.. zou je kunnen kiezen voor een andere uitlaat en grotere turbo's, brandstofpompen en verstuivers/injectoren..

 

De korting kan ik pas laten bepalen als ik weet hoeveel er komen.. veel meer dan 10 zijn er op een dag niet te doen, zeker niet als er ook nog evt gerold moet worden..

 

 

dit wou ik net vragen , als je met 10man komt, en het duurt toch bijna een uur per auto niet?? (dit wel met rollen voor en na dan) dan moet je toch goed doorwerken... niet??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

dit wou ik net vragen , als je met 10man komt, en het duurt toch bijna een uur per auto niet?? (dit wel met rollen voor en na dan) dan moet je toch goed doorwerken... niet??

 

Als je geluk hebt en geen chip op maat maar wel rollen dan ben je binnen het uur wel klaar ja. Mijn auto heeft 3 uur op de bank gestaan voordat de dokter tevreden was ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden