Ga naar inhoud
  • 0

middemdemper vervangen


Roedy

Vraag

weet niet of er mensen hier ervaring hebben met het vervangen van de middendemper van een 1.8t?

ik wil namelijk iets meer geluid hebben maar het moet wel verweg blijven van het holle kachelpijp geluid :mrgreen:

 

krijg ik dit door mijn middendemper te vervangen of word het dan te luidruchtig?

van mn einddemper en de katelysator blijf ik liever van af dus dat is geen optie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

komt helemaal geen middendemper meer tussen dan he, word gewoon een holle pijp :mrgreen:

maar de ene wagen maakt daarna heel veel geluid en bij de andere hoor je het niet eens dus...

 

volgens mij heeft de passat een grote einddemper dus ik denk zelf dat het wel mee valt maja das moeilijk te zeggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dat klopt dat de middendemper voor de demping is ,maar als je die weg haal val het geluid best mee hangt ervan af wat voor einddemper je eronder heb.Ik die van mijn 1.8T ook eraf gehaald en ik heb een sebring einddemper.

 

ik hou dan wel gewoon de orginele demper

wat bedoel je met valt best mee, want het moet dus gewoon netjes blijven, de auto is verder orgineel dus...

een lichte brom zeg maar zou ik het mooiste vinden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dat klopt dat de middendemper voor de demping is ,maar als je die weg haal val het geluid best mee hangt ervan af wat voor einddemper je eronder heb.Ik die van mijn 1.8T ook eraf gehaald en ik heb een sebring einddemper.

 

ik hou dan wel gewoon de orginele demper

wat bedoel je met valt best mee, want het moet dus gewoon netjes blijven, de auto is verder orgineel dus...

een lichte brom zeg maar zou ik het mooiste vinden..

 

Bij 120 hoor je bijna niks pas wanneer je de gas pedaal in druk dan hoor meer geluid,bij originele demper weet ik niet hoe het geluid is dat wil ik ook weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

topic alweer vrij op leeftijd maar als je twijfelt laat ff weten kep het bij mij ook met een remus eind demper kep daar eventueel een filmpje van als je wil zien/horen hoe het ongeveer klinkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden