Ga naar inhoud

Xenon 6000K ingebouwd 3C + Stuurplaatje


BBDennis

Aanbevolen berichten

Allen,

 

Vanmiddag maar even mijn Xenon in laten bouwen. Is een Pilot Pro Line setje (6000K) en binnen 45 minuten gepiept. Is echt niet meer dan motorkapje open, bestaande lampjes eruit, Xenon erin, ballasten vastzetten en klaar is kees. Nada problemen, werkt echt super. Een aanrader!! :mrgreen:

Ook even een stuurplaatje bij de dealer opgehaald. 22 euries........hoe durven ze!!! Maar staat wel mooi al zeg ik het zelf.

Hieronder de foto's.

post-6406-1423823219,5194_thumb.jpg

post-6406-1423823219,5975_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

goed bezig Dennis!

 

Yep, thanks.

Volgende maand komt de chip van ABT erin. Wilde dit eerst afgelopen weekend laten doen, maar ABT gaf aan dat ik dan mijn auto 4 dagen kwijt was. Het kan namelijk nog niet vanaf de laptop en dus moesten zij de chip opsturen????

Dus nog maar even een maandje wachten (dan wel vanaf de laptop) en dan 30PKtjes meer. Aansluitend komt de Premium tel. voorbereiding er nog in en de vrijschakeling voor de RNS510...........we blijven bezig. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dennis, Ziet er erg toppie uit.....dit wil ik ook.

Met deze Xenon lampen heb je dan ook de hoogte verstelling? Is dit niet verplicht? Volgens mij moet de auto dan ook voorzien zijn van een koplamp was installatie?

Hoe heb je dit geregeld?

Wat heb je trouwens in je telefoon houder?

 

 

Er zit geen automatische hoogteverstelling bij. De garage heeft hem voor mij afgesteld. Alleen de hoogteverstelling middels de draaiknop vanuit de auto werkt. Ook heb ik geen koplampsproeiers, maar ik moet de eerste agent nog tegen komen die de wet en regelgeving hieromtrent uit zijn hoofd kent..................

In mijn telefoonhouder zit nu alleen de bluetooth ontvanger en dus kan ik alleen opnemen met de knop op het stuur en als ik wil bellen met mijn Blackberry Bold dan moet ik in mijn telefoon een nummer opzoeken, zwaar irritant. Navraag leerde dat er wel degelijk RSAP op mijn telefoon zit, dus alsnog maar Premium besteld. Kan ik eindelijk via de RNS510 bellen.

 

Volgens mij is hoogteverstelling en wiswas alleen verplicht bij auto's met eerste toelating na 01-01-2006, denk dat die van Dennis van daarvoor is.

 

Arjen, mijn auto is van januari 2009, maar neem gewoon de gok. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vraag betreffende aansluiten Xenon.... moet er naast het plug-and-play ook nog een draad worden getrokken van de ballast naar de accu? voor constante plus??? Dit was vroeger bij mijn oude set in mijn bus wel het geval! Of is dit tegenwoordig verandert?

 

 

Nope, is niet nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is hoogteverstelling en wiswas alleen verplicht bij auto's met eerste toelating na 01-01-2006, denk dat die van Dennis van daarvoor is.

 

Arjen, mijn auto is van januari 2009, maar neem gewoon de gok. :mrgreen:

Dat kan ook natuurlijk :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgende maand komt de chip van ABT erin. Wilde dit eerst afgelopen weekend laten doen, maar ABT gaf aan dat ik dan mijn auto 4 dagen kwijt was. Het kan namelijk nog niet vanaf de laptop en dus moesten zij de chip opsturen????

 

Dat was bij mij inderdaad ook het geval. Ik heb wel voor die 4 dagen een leenauto van Van Mossel gekregen dus de service was goed en de tuning van ABT is heerlijk uitgebalanceerd. Had alleen graag gezien dat ze er buiten een certificaat een grafiek van de koppelcurve bij deden...

 

Veel plezier met de tuning iig :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Volgens mij is hoogteverstelling en wiswas alleen verplicht bij auto's met eerste toelating na 01-01-2006, denk dat die van Dennis van daarvoor is.

 

Het is verplicht na 1-1-2007

 

Oom agent bekeurd er niet op, als je deze dingen niet hebt. APK is nog even afwachten. Duurt nog 4 jaar, voor de 1e APK, tenzij je een diesel hebt, dan is het 3 jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden