Ga naar inhoud

WJT_

Members+
  • Aantal items

    82
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over WJT_

Profile Information

  • Plaats
    Omgeving Nederland...
  • Naam
    W.J.

Overige

  • Auto
    Passat 3G 2.0TFSI

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

WJT_'s Achievements

20

Community reputatie

  1. Ja dat is met een Eibach pro kit eronder. Ik heb ook niet het idee dat hij achter heel veel gezakt is.
  2. 36cm voor en 37,5cm achter ( dcc ) zitten er nu 600km onder dus wellicht zakt het nog iets.
  3. WJT_

    verbruik 2.0 tfsi

    Korte stukjes 1 op 8,5 lange stukken soms 1 op 11. Maar dat kan ook door mijn rechter voet komen😁
  4. Schokken met schakelen kan de mechatronic zijn, dat komt ook wel vaker voor bij de DSG7 dacht ik. Ik zou hem gewoon eens na laten kijken bij een specialist. Er zijn namelijk veel onderdelen die je rijervaring met DSG kunnen beïnvloeden. ( 2 massa vliegwiel, de koppelingen, mechatronic, de bak zelf ) Wat ze gemeen hebben met elkaar dat het vaak een hoop geld kost
  5. Ok dan ga ik maar eens iets van een konische polijst pad voor de accutol aanschaffen. Ik denk dat de DAP iets te groot is om er goed bij te kunnen.
  6. Ik heb Mag & Aluminum Polish van Mothers staan, daarmee gaat hij wel glimmen maar de zwarte spikkels krijg ik er niet af ( roetaanslag? ) Iemand suggesties?
  7. Weet iemand met waarmee je het beste de uitlaatsierstukken van een B8 mee kan poetsen? Ik neem aan dat het chrome is?
  8. Bedankt voor de uitgebreide uitleg! ik kwam er onlangs ook achter dat het complete Europa kaartje niet paste op mijn 16GB SD kaart. Ik neem aan dat ik ook gewoon Ubuntu kan gebruiken ipv Linux Mint? Want die heb ik nog slingeren hier
  9. Ik heb jaren op CrossClimate banden gereden in mijn vorige auto ( 3C ) eigenlijk niks op aan te merken los van het feit dat de band wel erg op comfort was ingesteld ( erg zweverig ) Op droog wegdek merkte ik qua grip geen verschil met een zomerband en in de winter ging hij prima door de sneeuw. De bocht aquaplaning viel wel een beetje tegen. Met een vw transporter met Crossclimate banden 2 jaar geleden ook zonder problemen door de Oostenrijkse alpen gereden.
  10. Dat gepiep doet die van mij ook als ik hem net heb afgezet. Verder geen idee waar het vandaan komt
  11. Ik weet niet welk bouwjaar je auto is, maar ik heb onlangs via de VW site een update tool gebruikt om zelf de kaarten te updaten. Je kan dan zelf kiezen welke kaarten je er op wilt. ( afhankelijk van hoe groot je huidige SD kaart is ) https://app-connect.volkswagen.com/mapupdates/car/ Je hebt dan wel een SD kaart lezer nodig op je computer/laptop. En een hoop geduld want het duurde bij mij uren voordat hij klaar was
  12. Elk jaar of 15dkm denk ik? Hij heeft begin dit jaar nieuwe olie gekregen bij aflevering. Dat is ongeveer 10dkm geleden.
  13. Op welke manier kan je het verschil vaststellen tussen de voorspanning van de ketting of een nokkenas versteller? Als ik hem koud start, weer uitzet en direct opnieuw start is geen geluid niet hoorbaar.
  14. WJT_

    Vaarwel en hallo

    Ik heb 5 jaar de B6 gereden uit 2010 met de 2.0TDI commonrail. Ik weet niet zeker of de 2.0TDI uit 2012 exact hetzelfde blok is maar ik heb hem van 130k naar 230k gereden zonder enige probleem aan de motor. Olieverbruik was ook echt 0. Volgens mij is de CR motor een stuk betrouwbaarder dan de oude 2.0 TDI/1.9TDI.
  15. de 2.0 TFSI, ik dacht ook dat de ketting inmiddels weer verdwenen was na alle probleem TSI motoren van 10 jaar geleden. Maar kennelijk is dat niet voor deze motor het geval. Maar 100% zeker weet ik het niet.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden