Ga naar inhoud

Jordy_r36

Members+
  • Aantal items

    18
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Jordy_r36

Profile Information

  • Plaats
    gelderland
  • Naam
    Jordy

Overige

  • Auto
    Passat r36

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Jordy_r36's Achievements

5

Community reputatie

  1. Helaas.. de zoektocht moet weer verder. 🙃
  2. Vandaag de auto weer opgehaald.. Het evap systeem is vernieuwd. Het uitlaatspruitstuk lekte toch, opnieuw gevlakt en nieuwe pakkingen ertussen. De tijd zal het leren of de storing terug komt.
  3. Als je de lamda's omwisseld geeft de auto dat gelijk aan. We hebben een nieuw slangetje besteld voor het evap systeem.
  4. Minimaal 98 e5. Afgelopen week naar Oostenrijk ook 100 en 102 erin gehad Ik woon aan de duitse grens dus lekker e5 erin.
  5. Hier kan ik zeker wat mee, thnx!
  6. als ik dit enigzins begrijp heeft dit te maken met mijn brandstof toevoer? kan het dan doordoor zijn dat doordat deze solenoid defect is mijn brandstof toevoer ontregeld is en daarmee de storingen kan veroorzaken in de cats die dan verkeerde waardes krijgen?
  7. Toch nog een logg via whatsapp van obd11
  8. Uitgelezen met obd11 en had nog vcds 12.12. Obd11 loggs kan ik nu even niet bij. Wij hebben idd ook geprobeerd om de lamda's te verwisselen maar dan geeft die gelijk aan dat ze verkeerd om zitten. Daarnaast heb ik ook aardig vaak een storing in het AAR-regelapparaat erin staan. Alleen AAR regelapparaat zegt mij helemaal niks?
  9. De eerste 2maandjes zonder problemen gereden. En toen kwam opeens het motorlampje bij de supermakt op de parkeerplaats... uitgelezen en storing keer gewist. Maar hij blijft terug komen. Zo zijn we eigenlijk begonnen met het verwisselen van bovengenoemde onderdelen stuk voor stuk(verwisselen-storing wissen-rijden-controleren.) Echter blijft die telkens terug komen tot we als laatste de ketting en vliegwiel hebben vervangen. (Zaten te denken aan misschien teveel speling op de ketting waardoor die iets van tijd springt). Het vreemde is dus dat een bank te rijk loopt en de ander te arm.. hoe zal zoiets nog kunnen?
  10. https://postimg.cc/gallery/6t1HcSB Geachte mede passat eigenaren. Betreft een passat r36. Ik kom helaas niet van de motorstoring af. Bank 1 is "to lean" Bank 2 is "to rich". Wat is er gedaan; *ketting revisie plus vliegwiel *bougies *inlaatpakkingen *lamda's *softwarematig 2x gecontroleerd door tvs *gasklep en lmm schoongemaakt/gecontroleerd *auto is ge-decat dus cats kunnen het probleem niet zijn We gaan nu nog proberen om bij het uitlaatspruitstuk een 2e pakking erbij tussen te krijgen. (Custom spruitstuk) mis dat die toch niet lekker sluit. Maar ik hoop op nog een beetje input uit andere hoeken, want wij raken ondertussen door onze opties heen. Alvast hartelijk dank!!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden