Ga naar inhoud
  • 0

Vraag m.b.t. Middenarmsteun Passat Variant Trendline 2006


aronofsky

Vraag

Beste mede-forumleden,

 

Ik heb zeer recentelijk een tweedehands Passat op de kop weten te tikken. Behalve hiermee hopelijk te kwalificeren voor het lidmaatschap van dit forum :wink: heb ik hiermee ook echt een heerlijke auto weten te bemachtigen waarmee ik zeer in mijn nopjes ben. Enige nadeel is dat het een Trendline uitvoering betreft waarbij (naast vele andere zaken) onder andere de middenarmsteun voor ontbreekt. Nu blijkt dit, na enige tijd rondgereden te hebben, toch bezwaarlijker te zijn dan aanvankelijk gedacht en probeer ik een oplossing hiervoor te vinden. Vandaar dat ik benieuwd was of iemand een goede leverancier weet waar ik een dergelijke armsteun (origineel of in ieder geval bedoeld voor de Passat) zou kunnen verkrijgen en of het inbouwen hiervan iets is dat iemand zonder enige ervaring met dergelijke handelingen zou kunnen proberen te doen. Jullie input is meer dan welkom en bij voorbaat dank hiervoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Over het inbouwen durf ik niets zinnigs te zeggen maar om zo'n ding op de kop te kunnen tikken zou je eens op de Duitse Ebay kunnen rondneuzen, daar worden dit soort zaken regelmatig aangeboden. Het enige probleem is dat er twee varianten zijn, afhankelijk van het chassisnummer van je auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dank allen voor de tips. Ik was de gehele afgelopen week in Duitsland en ben maar even een VW dealer binnengelopen voor een globale prijsindicatie (tussen de 3 a 400 euro, incl. inbouw). Dit betreft idd een gehele middenconsole (wat volgens de dealer dan ook de enige optie was). Ik ga me nog even beraden op mijn vervolgstappen. Andermaal dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden