Ga naar inhoud

wie helpt - trekker ruitenwisserarm Passat


Fourstroke

Aanbevolen berichten

Je draait de bout zover omhoog totdat die tot boven de wisserarm uitkomt, vervolgens zet je een waterpomptang onder de wisserarm en op de bovenkant bout en dan aanknijpen. Om beschadigingen te voorkomen wel een lapje er tussen doen. Ook wat kruipolie / wd40 oid er vooraf opspuiten. Moet lukken zo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad meerdere malen overvloedig inspuiten met kruipolie o.i.d. Met een waterpomptang kun je niet echt veel kracht zetten. Zou eerder een sokkentang of lijmklem proberen als je geen pullytrekker hebt. Een eenvoudige pullytrekker kost trouwens bijna niks.

 

Snap btw niet waarom dit bericht in "onderstel" staat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Passat rijders -

 

Even naar de Schade dealer (Kasius ) geweest - Super Top service - hebben ze ook nog even de zware en ongelukkig geplaatste accu vervangen - daar ging het mij allemaal om - de parafan moest er nl af. En ik had vooraf nog even een enorme hoeveel water eruit gehaald, stond zelf tegen de onderzijde rembekrachtiger aan- verstopt afvoer - Ik had de wagen net gewassen -

 

Waterafvoer accubak - een bekend Passat punt - VW dealer ook gebeld -kwam niet in hun systeem voor om preventief terug te roepen - gek he-

 

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist vorige week bij de VW Dealer wat laten fixen.

Hebben ze ook even wat nieuwe rubbers e.d. in de parafan geplaatst, coulance, zou een reeds langlopende

terugroepactie zijn van VW....omdat bij veel bladeren het water blijft staan.

Twee jaar terug heeft de VW Dealer (andere lokatie dan eerstegenoemde) mijn hoofdrembekrachtiger en remhoofdleiding vervangen doordat het water lange tijd tot aan de lippen gestaan heeft.

Dat was een geintje van 1000 euro.

 

Zou ik dat eigenlijk moeten proberen te verhalen op VW?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden