Ga naar inhoud
  • 0

communicatie vag-com en kabel lukt niet


Pachmo

Vraag

Wie kan me verder helpen,

 

Ik probeer al een aantal dagen vag-com werkend te krijgen op de pc maar de test met de kabel lukt niet.

het maakt niet uit als ik hem op usb configureer of op de com poorten.

 

het maakt niet uit welke versie ik van vag com pak.

de kabel die ik heb is die van de pager shop.

ook de usb drivers zijn geinstaleerd.

 

hieronder de meldingen.

 

vagcomnotfound2.gif

 

vagcomnotfound.gif

 

Patrick.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb alle compoorten geprobeert geen reactie, ook heb ik de drivers al diverse malen geherinstaleerd maar ook dit werkt niet.

 

Ik draai windows Xp

 

Als er anders iemand in de buurt is die me wil helpen dan kan ik altijd eens langskomen.

 

Patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gekke vraag misschien: Heb je de zwarte kabel, of heb je de blauw/doorzichtige kabel?

 

Ik ben niet zo lang geleden ook al eens bij mmontforts (ook actief op dit forum) geweest, die had soortgelijke problemen. Even mijn kabel ertussen gehangen en toen werkte het wel. Even een mailtje naar de pagershop, hij kreeg gewoon een nieuwe toegestuurd. Als ik me niet vergis waren de blauwe veel beter dan de zwarte kabels, maar pin me daar niet op vast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Gekke vraag misschien: Heb je de zwarte kabel, of heb je de blauw/doorzichtige kabel?

 

Ik ben niet zo lang geleden ook al eens bij mmontforts (ook actief op dit forum) geweest, die had soortgelijke problemen. Even mijn kabel ertussen gehangen en toen werkte het wel. Even een mailtje naar de pagershop, hij kreeg gewoon een nieuwe toegestuurd. Als ik me niet vergis waren de blauwe veel beter dan de zwarte kabels, maar pin me daar niet op vast.

 

Ik heb een zwarte en dacht dat de zwarte kabels beter waren dan de blauwe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

he ik heb ook de blauwe kabel, maar helaas werkte die bij mij niet met de bijgeleverde driver. heb op internet toen een andere gevonden, die werkt bij mij wel.

staat op m'n laptop dus als je me een pb-tje stuurt met je emailadres, dan kan ik de driver naar je mailen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ook vandaag ben ik er weer mee bezig geweest om het aan de praat te krijgen maar helaas.

 

heb verschillende vag-com versie's geprobeerd niet een die de kabel ziet.

 

Poorten in apparaat beheer aangepast ook geen reactie.

 

Is er een mogelijk heid dat ik de kabel bij iemand anders kan uitproberen voordat ik hem terug stuur.

 

Patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb je hem ook geconfigureerd onder apparaatbeheer? Heb hem op een bestaande compoort gekoppeld en in vagcom op verschillende poorten geprobeerd. Dus com1 op comp. en dan in vagcom proberen op 1 of 2 of 3 of 4. Bij mij kwamen de compoorten gewoon niet overeen. Daarna werkte hij. En altijd uitvoeren als administrator

nou ja succes er weer mee.

Ps ik draai hem op Vista en heb ook de pagershop kebel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb Vag com een half jaar links laten liggen na zovele pogingen het aan de praat te krijgen, alles geprobeerd: instellingen van de com poorten, installeren en herinstalleren van de USB divers, windows XP alswel Vista (openen als beheerder). Het lukte maar steeds niet tot j.l. zondag na hernieuwde pogingen langzaamaan de test van de poorten goed ging en de kabel of interface (van pagershop) ook herkend werd. Hoera!

Ik kan wel enkele testjes doen maar geen wijzigingen aanbrengen; moet registreren enz. Dit lijkt te duiden op een niet geregistreerde shareware versie 311.2

Afijn weer een stapje verder, heb een mede VAG-commer reeds om hulp gevraagd om er samen eens naar te kijken en evt. te vergelijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden