Ga naar inhoud

Achter ruitenwisser 3BG


harly

Aanbevolen berichten

"IK" HAD een T5 blad gemonteerd, maar heb die na +/- een half jaar vervangen door de kleinere van de Golf. Waarom? Het grote blad wiste, eigenlijk al van af het begin, niet goed in het middengedeelte. Of anderen daar ook last mee gehad hebben?

Ik vermoed dat de druk van de/mijn arm( van de Golf) niet voldoende is geweest voor het grotere blad (van de T5). Je moet IMHO dan ook de wisserarm van de T5 hebben, maar of die op de 3BG past, weet ik niet en heb daar ook niets over gelezen.

"IK" ben in iedere geval weer 100% tevreden met mijn Golf Aerotwin-blad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De aerowisser van de T5 beslaat wel ongeveer hetzelfde oppervlak als de normale wisser, ik heb de volgende onderdelen gebruikt en nog geen problemen gehad met het wisseblad van de T5:

 

-T5 aerotwin wisser 7E0 955 425

-MKV wisserarm kapje 6Q6 955 435 B

-MKV wisserarm 6Q6 955 707 C

 

Ik heb tevens de wissermotor van een MKIV zodat de wisser ook rechts ligt in ruststand

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zal je mijn fout hebben................Ik heb de onderdeelnummers besteld zoals op http://www.passatplus.de/umbauten/heckw ... ischer.htm vermeld staat en ik zie daar een ander nummer voor de wisserarm (vd Golf V) Vlg DM/Jee moet dat dus nr 6Q6 955 707 C zijn. Heb ik de verkeerde dus...vandaar....... :cry::x

 

 

Ik heb mijn wissermotor zelf omgebouwd naar Re-liggend; dus dat is het probleem niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden