Ga naar inhoud

Wegens vroeg wakker poetsen...


blaauwwiekel

Aanbevolen berichten

Vanmorgen stond mij kleine voor de bed rand en die wilde naar beneden..VEEL TE VROEG,maarja eigen schuld ik zegg dat ze mij wakker moet maken.

Maar ne een uur smurfen en weet ik wat te hebben gezien kwam vrouwke en de 2de dame ook beneden,toen ben ik eruit geglipt en aan het wassen geslagen,met wash/wax shampoo,{origineel volkswagen}En toen met een aantal doeken even vlug droog gemaakt en de plastic delen even zwart gemaakt met spul daarvoor.En toen met spray waxx de auto in de was gezet,even laten drogen{Brandaris tijd ongeveer en bak koffie}Daarna met van die iritante doeken weer uitgepoetst,van die doeken di je aan je handen kleven..Microdoek???Van de vrouw uit aanrecht kastje gevonden waren nieuwe dus ik denk die moet ik maar hebben.En hij was weer hageltje schoon,vind het niet een kleur waar je echt van kan zeggen wow gepoetst.Al je de auto een keer stevig doet wassen is er niet zooo heel veel verschil.Maar uiteraad genoeg om niet het gevoel te krijgen dat je voor lul bezig bent.Toen met een maat foto lopen maken van zijn en mijn bolide.In Nuis bij het bos en onderweg retour huiswaarts.Zal de foto's gaan zetten hieronder..

ps Vorige week de veren van onder mijn Blauwe Passat eronder gezet,en een setje 17 inch Phoenix velgen maken het geheel af.Weer rode remmerij eronder en mag het geheel wel weer zien.

post-4060-1423822999,329_thumb.jpg

post-4060-1423822999,4071_thumb.jpg

post-4060-1423822999,4852_thumb.jpg

post-4060-1423822999,5633_thumb.jpg

post-4060-1423822999,6102_thumb.jpg

post-4060-1423822999,6883_thumb.jpg

post-4060-1423822999,7664_thumb.jpg

post-4060-1423822999,8289_thumb.jpg

post-4060-1423822999,8758_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker bezig geweest.

Maar waarom heb je niet gekleid, dat is toch een stap die je niet moet vergeten.

 

Ik vroeg je eens of je me dat wilde laten zien hoe dat het werkte???Ik heb dat nog nooit gedaan.

Beetje omme knoeien is dat spul te duur voor.

 

En Tempelier.Nee was wel hard...Maar juiste tools waren mee de s8 moest ook op foto.En zo samen een ochtend in de buurt wat om gebeerd...Was mistig dus veel foto's waren niet zo heel erg mooi,sommig door de mist juist weer wel.

Maar had tussen de camera en object veel wazige soort druppels zitten,dus die waren wat minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nice, ziet er weer prima uit!

 

En kleien is echt aan te raden, kan eigenlijk niets misgaan. Ik heb het een aantal weken terug voor de 1e keer gedaan, en het is echt een aanrader! Je weet niet wat je voelt, zo lekker glad (zei het buurmeisje ook.... :mrgreen: )

 

By the way, :kewl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker bezig geweest.

Maar waarom heb je niet gekleid, dat is toch een stap die je niet moet vergeten.

 

Ik vroeg je eens of je me dat wilde laten zien hoe dat het werkte???Ik heb dat nog nooit gedaan.

Beetje omme knoeien is dat spul te duur voor.

 

Echt moeilijk is het niet je gaat met een stuk klei en QD of LT over je plaatwerk.

Van boven naar beneden en van links naar rechts.

Haalt heel veel vervulling van je lak af.

 

Is de inverstering wel waard hoor, als je kijkt wat voor resultaten je daar mee behaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden