Ga naar inhoud

USA Style


Brooklands

Aanbevolen berichten

De stijl van een Amerikaanse Passat 3BG bevalt mij wel maar ik vraag me enkele dingen af.

Wat is er zoal anders bij een Passat 3BG in de VS?

Dit weet, of denk ik al te weten:

- Rode richtingaanwijzers achteraan

- Richtingaanwijzers branden continu, zij het minder fel dan wanneer ze in werking zijn.

- Breedtelichtjes (SML) op de zijkant. Vooraan oranje, achteraan rood

- Voorbumper heeft (soms) geen kenteken uitsparing

- Achterbumper of kofferklep met kleinere kenteken uitsparing

- Een verschil in de remlichten? (bij een 3BG)

 

Zijn er anders nog uiterlijke verschillen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Heb zelf ooit eens iets op ebay besteld wat hetzelfde effect creert, stond vermeld als "VW Tuning US Blinker Standlicht Golf Passat Bora Polo" krijg je dus dit effect van.

 

Passat%20_shoot_3.jpg

 

 

De shop waar ik ze weg heb kan ik zo niet terug vinden, maar dit is volgens mij hetzelfde idee

http://cgi.ebay.co.uk/Tuning-US-Standlicht-Blinker-Universal-alle-TYPEN_W0QQitemZ260277254460QQihZ016QQcategoryZ33717QQcmdZViewItem#ebayphotohosting

 

Ik heb er alleen toen iets van 7 euro voor betaald :shock: (incl verzending vanuit duitsland)

 

Volgens mij is het in the US ook zo dat bij het remmen beide rondjes oplichten!!! Moet nog gerealiseerd worden bij mij :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf ooit eens iets op ebay besteld wat hetzelfde effect creert, stond vermeld als "VW Tuning US Blinker Standlicht Golf Passat Bora Polo" krijg je dus dit effect van.

 

Passat%20_shoot_3.jpg

 

 

De shop waar ik ze weg heb kan ik zo niet terug vinden, maar dit is volgens mij hetzelfde idee

http://cgi.ebay.co.uk/Tuning-US-Standlicht-Blinker-Universal-alle-TYPEN_W0QQitemZ260277254460QQihZ016QQcategoryZ33717QQcmdZViewItem#ebayphotohosting

 

Ik heb er alleen toen iets van 7 euro voor betaald :shock: (incl verzending vanuit duitsland)

 

Volgens mij is het in the US ook zo dat bij het remmen beide rondjes oplichten!!! Moet nog gerealiseerd worden bij mij :mrgreen:

 

Interessant! Zo wil ik het ook. Had ook al eens gelezen dat de rondjes achteraan volledig branden. Ik ga eens kijken als dit te realiseren is met de originele remlichten. Ik had op ebay al US Passat W8 achterlichten gezien, die hebben ook een chroom randje onderaan het lichtblok en een remlicht waar het hele rondje oplicht maar om daar nu 184 euro voor te betalen...

Ivm. de pinkers vooraan, ik heb andere koplampen als de jouwe maar heb van Antonio al het artikelnr gekregen wat ik nodig heb. Heb je bij jouw knippers vooraan in de koplamp iets moeten veranderen zodat die continu branden want volgens mij krijg je origineel niet continu spanning naar daar of heb je die aangesloten op de standlichten?

 

Je hebt de SML's zie ik. Heb die gevonden op ebay maar zal nog eens bij de dealer prijs gaan vragen. Hoe zit het daar met de bedrading? Plug and play?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om eerlijk te zijn heb ik dit allemaal laten doen, incl de knippers continu mee laten branden! Alles wat aan mij auto aangepast is / wordt laat ik door GJMensen Tuning in stadskanaal doen, dit is ook puur omdat ik zelf 2 linkerhanden heb op dit gebied :) Ieder z'n vak om het maar zo te zeggen!!

 

Ik heb zelf ook de W8 verlichting achter, heb het binnenwerk van de originele lampen nog liggen die binnenkort aangepast worden zodat ze met remmen ook volledig rond branden (hetzelfde US resultaat :mrgreen: ) Volgens mij staat daar nog wel ergens een handleiding van op http://www.passatplus.de ??

 

Bedrading van die SML's zijn volgens mij grotendeels plug and play, maar dat moet ik navragen!!

Prijzen staan hier trouwens wel vermeld, dan heb je indicatie:

http://www.passatplus.de/umbauteile/sml/sml.htm Voor de verlichting

http://www.passatplus.de/umbauteile/frontschuerzenleisten/index.htm Voor de stootlijsten

http://www.passatplus.de/umbauten/sml/index.htm Voor een handleiding

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de info! Heb net deze avond de achterlichten aangepast zodat de rondjes helemaal oplichten tijdens het remmen. Niet gewerkt volgens Passatplus handleiding, gewoon 2 stukjes draad, een soldeerbout en een uurtje tijd. De onderste lamp in het bovenste rondje is zelfs voorzien om op te lichten want die heeft eveneens een dubbel filament. Er is gewoon geen tweede contactpunt onderaan de lamp geplaatst.

 

Nu de richtingaanwijzers nog gedimd laten branden en ik vraag me nog af of een US 3BG rode knippers heeft achteraan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
Bedankt voor de info! Heb net deze avond de achterlichten aangepast zodat de rondjes helemaal oplichten tijdens het remmen. Niet gewerkt volgens Passatplus handleiding, gewoon 2 stukjes draad, een soldeerbout en een uurtje tijd. De onderste lamp in het bovenste rondje is zelfs voorzien om op te lichten want die heeft eveneens een dubbel filament. Er is gewoon geen tweede contactpunt onderaan de lamp geplaatst.

 

Vraag Werkt je mistlamp nu ook nog of heb je die laten vervallen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey, zier er goed uit allemaal. lijkt mij ook wel wat om de voorste knippers mee te laten branden.. volgens mij heeft een usa passat gewoon oranje knippers achteraan. je kunt wel alle 4 de rondjes laten branden met remmen met behoud van mistlamp. je moet er dan 2 diode's er tussen solderen als ik het goed heb. staat volgens mij wel ergens op het forum hoe het moet. weet zo nie waar.

 

gr richard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey, zier er goed uit allemaal. lijkt mij ook wel wat om de voorste knippers mee te laten branden.. volgens mij heeft een usa passat gewoon oranje knippers achteraan. je kunt wel alle 4 de rondjes laten branden met remmen met behoud van mistlamp. je moet er dan 2 diode's er tussen solderen als ik het goed heb. staat volgens mij wel ergens op het forum hoe het moet. weet zo nie waar.

 

gr richard.

Vooraan branden ze ondertussen :)

Voor de remlichten vond ik belangrijkst dat het bovenste rondje helemaal oplicht, onderste ook zou leuk zijn maar voor de keuring?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Simpel te maken maar zelf heb ik modules besteld op ebay. Je knipt dan de + draad van je richtingaanwijzer door, plaatst de module ertussen en de 3e draad van de module hang je aan het het standlicht (of stadslicht? dat kleine lampje :)) De module dien je wel buiten het koplamphuis te plaatsen omdat die weerstand opwarmt. Heb 't voor een vriend ook al gemonteerd en werkt goed.

 

De remlichten met diodes komen er nog wel eens in denk ik.

Wat is het verschil met US achterlichtblokken?

Vriend van me rijdt US 3C en heeft rode richtingaanwijzers achteraan, 3BG heeft oranje in US?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey, zier er goed uit allemaal. lijkt mij ook wel wat om de voorste knippers mee te laten branden.. volgens mij heeft een usa passat gewoon oranje knippers achteraan. je kunt wel alle 4 de rondjes laten branden met remmen met behoud van mistlamp. je moet er dan 2 diode's er tussen solderen als ik het goed heb. staat volgens mij wel ergens op het forum hoe het moet. weet zo nie waar.

 

gr richard.

Vooraan branden ze ondertussen :)

Voor de remlichten vond ik belangrijkst dat het bovenste rondje helemaal oplicht, onderste ook zou leuk zijn maar voor de keuring?

 

hoi waar heb jij die modul besteld op ebay

alle links die er gegeven worden doen het niet

heb jij misschien de goede link

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden