Ga naar inhoud
  • 0

cruise control


jeroen

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
idd gelukkig zit ik nog in de garantie dus de garage heeft weer wat te doen

 

In dat geval zou ik zeker langs de garage rijden en dit uit laten zoeken ;)

Suc6 ermee en hou ons even op de hoogte over wat het uiteindelijk was. Dan kunnen we wellicht in de toekomst hier weer iemand mee van dienst zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

bij 220 werkt het ook prima. Alleen heb ik dan wel een boel snelweg nodig om het te bereiken en vast te houden.

 

ziedaar de reden van bestaan voor Duitsland.

 

een Duitser die ik vertelde dat Duitsland net zo goed opgeheven kon worden als de maximumsnelheid ingevoerd zou gaan worden was op z'n zachtsts gezegd 'not amused' . Hij keek duidelijk geen Top Gear....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou mensen vandaag de auto bij de garage opgehaald,

erg veel hebben ze niet gedaan. Ze (mazda dealer) hebben hem bij een vw garage laten uitlezen en er kwam gelukkig niks uit.Kreeg wel netjes het uitleesrapport mee maar veel wijzer werd ik er niet van.

Ze hebben iets met de compressie gedaan nou ga ik maandag als ik naar het werk rijdt om 0500u hem maar even testen of het probleem is opgelost.

Zoniet dan mag hij donderdag terug om te kijken of het misschien aan de brandstofpomp ligt.

 

Hopen dat hij nu eindelijk klaar is.

 

Ik hou jullie op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Er zit een sensor bij het gaspedaal. Ik heb gehoord, dat je deze kunt bijstellen. En anders gewoon vervangen.. 8)

Die van mij doet het ook heel af en toe. En ook bij mij geeft VAGCOM geen foutmelding. Dit kan er dus op duiden, dat de sensor niet kapot is, maar gewoon afgesteld moet worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Er zijn dus meer Passats met dat probleem? hmm.. gelukkig heb ik er geen last van. Het enige nadeel van mijn cc is dat ie bij vastzetten van de snelheid, eerst afzakt qua snelheid en dan weer bijtrekt. Ook bij de reset naar de vorige snelheid werkt ie vaak niet.. Beetje onhandige handle die ouwe.. Heb liever de nieuwe handle die werkt veel lekkerder (zit in mijn bussie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou ondertussen is de auto al 2x weer bij de garage geweest en jahoor hij doet het eindelijk goed.

Toen ik tegen de monteur iets over z'n familie zei en hoe ik over hun dacht zag hij toch wel de noodzaak ervan in om het te gaan maken.

"Zucht soms beland je helaas op een punt dat je niet altijd even vriendelijk meer kan zijn jammer"

Maar hij doet het gelukkig wel weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden