Ga naar inhoud

Nog wat fotootjes te goed...Eibach + RS4


Eltuuro

Aanbevolen berichten

Hallo dan;

 

Ik had nog beloofd om een paar foto's te plaatsen (Sorry Jee, het heeft een tijd op zich laten wachten..) van het plaatsen van Jeroen zijn Eibachjes en de Sportline veren. Voorheen een standaard comfortline, nu een wat strakker onderstel door de aanpassingen. Nog niet het allerbeste onderstel dat ik ken, maar goed al een hele verbetering in vergelijking tot de zwabberline die het eerst was :blink:

 

Gelijk maar een paar 17" oud model surrogaat RS4 velgen er onder gejaagd en ik ben al met al best happy met het eindresultaat. (krasje hier en daar, maar what the heck, het mocht ook niet de hoofdprijs kosten wat mij betreft!)

 

Groeten

 

Eltuuro

post-5040-1423822851,025_thumb.jpg

post-5040-1423822851,1188_thumb.jpg

post-5040-1423822851,1969_thumb.jpg

post-5040-1423822851,2594_thumb.jpg

post-5040-1423822851,2906_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

@groovejunk

 

Ja, hele verbetering en ik kan nu ongestoord een drempel nemen zonder m'n voorkant in het asfalt te begraven. Zoals gezegd nog steeds niet het beste/ meest stabiele onderstel maar dan moet je naar een andere oplossing toe geloof ik. Nu wel even tevreden ermee en zeker veel beter dan de standaard comfortline. Ik vond het zelfs gevaarlijk. Ik ben echt niet zo'n enorme gummer, maar ik wil altijd weten wat je met een auto kan, voordat hij gek gaat doen. Dus maar even testen dan.; Nou die grens was bij de comfortline snel bereikt wat mij betreft. Als je een slinger aan het stuur gaf, onderstuur, hellen, uitbreken, hij wou het eigenlijk allemaal wel doen. Stukken beter nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden