Ga naar inhoud

Palm-3BG 1.8T variant comfortline-alarmklasse


Palm

Aanbevolen berichten

Stel je idd even voor in dat topic, is hier een goed gebruik. Wat dat alarm betreft, in de Passat zijn voor zover ik weet af fabriek 2 soorten alarm geleverd, met of zonder interieurdetectie. Dat kun je o.a. zien aan de sensoren in de interieurverlichting links en rechts, en een schakelaar onderop de linker B-stijl.

Maar volgens mij worden beide alarmen als klasse I beschouwd, maar ik ben geen expert op dat gebied.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het alarm zonder interieur detectie is een klasse 1 alarm, een alarm met interieur en sloten detectie is een klasse 2 alarm. Ik weet niet of er bij de 3BG (als ik het goed lees het model in kwestie) ook auto's met klasse 3 alarm (dus met hellingshoek detectie) geleverd zijn, maar dat dacht ik niet. Behalve dat heb je bij de meeste verzekeringen er pas wat aan als het een klasse 3 is, en moet je dan ook nog een certificaat kunnen overhandigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

waar zie je het antwoord op je vraag staan? die laatste zin begrijp ik niet of ligt dat aan mij?

In je voorsteltopic vroeg ik welk bouwjaar jouw auto was. Later zag ik dat dat in jouw eerste bericht hierboven al stond vermeld. Ik had dus niet goed gelezen, vandaar mijn reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed heb is het alarm van Piton. Zelf wil ik er binnenkort een flinke sirene bij zetten in plaats van die toeter zodat heel de straat er wakker van wordt als mijn auto buiten staat en er ingebroken wordt :-) Voor de rest volgens mij wel een goed alarm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden