Ga naar inhoud

Update achterspoiler


Silkwood71

Aanbevolen berichten

Enkele maanden terug heb ik me een spoiler gekocht via Ebay. Totaal heeft deze spoiler me 51 euro gekost incl verzend.B)

 

Ik heb de spoiler toen ik hem binnen kreeg er ff op gehouden, maar ( achteraf dus) helaas niet te kritisch gekeken.:blink:

 

Belin en ik zijn gisteren naar de spuiter geweest. Het volgende zou dan allemaal gaan gebeuren. De booskijkers werden gespoten voor de Golf, De side skirts voor de Golf, de golf 4 look lampoen op de Golf plaatsten en mijn spoiler zou erop komen gespoten en alles.:woohoo: :woohoo:

 

Toen we daar gisteren kwamen hebben we toch nog ff met de spuiter gekeken naar mijn spoiler. We hebben hem er eens op gehouden, en er een kritisch naar gekeken:side:. En wat bleek:huh: Hij is ongelijk. Als we hem erop houden is hij aan 1 kant een halve centimeter langer als aan de andere:blink:. Tevens komt daar nog bij dat het oppervlak ook niet goed egaal ( lijkt alsof er een deuk in zit)is, en dat zou je volgens de spuiter blijven zien als hij eenmaal gespoten is.:(:(

 

Dus helaas gaat voor mij nu pijnlijk het verhaal op..... "Goedkoop is duurkoop" :S

Link naar reactie
Delen op andere sites

V5 schreef:

Dat is inderdaad wel balen zeg. Had je nu maar goed gekeken..

 

En nu ? De gespoten spoiler weer te koop aanbieden ?

 

:S

 

Nee de spoiler is gelukkig nog niet gespoten, dat heeft me gelukkig geen handen vol geld gekost. Wat ik nu verder doe, weet het nog niet. Was eerst aan het denken om eens zelf te beginnen met schuren, maar of me dat gaat lukken.:S :S :S

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden