Ga naar inhoud

Passat verkocht


theo carshine

Aanbevolen berichten

Ik heb de afgelopen Jaren met veel plezier in mijn Passat gereden en deel genomen aan dit forum. Helaas door dure reparaties :( die er aan zaten te komen en de dure brandstof prijzen :( heb ik het besluit genomen mijn Passat te verkopen. Voor vragen over autopoetsen of het repareren van het deurslot :D of iets dergelijks kunnen jullie altijd mailen.

 

Bedankt voor de leuke tijd en ik blijf hier zo nu en dan lezen over de leuke meatings e.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien we drie grote auto's voor de deur hadden heb ik een kleine auto voor de passat terug gekocht. Het moest wel iets apparts zijn dus is het een getunede Smart CDI geworden. Door het lage verbruik en de energieklasse A een goedkoop dieseltje. 200 euro wegenbelasting per jaar ipv 100 euro per maand. En 1 op 30 (volgens het boekje) ipv 1 op 16. Dit 1 op 30 zal wel erg positief zijn maar 1 op 25 heb ik nu al gereden. Ik hoop dat dit een goede keuze is. De CDI motoren zouden goed moeten zijn. De benzine motoren waren dit iig niet. Standaard is hij 40 PK en nu 62 PK. Mooie lichtmetalen velgen en airco maken hem compleet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo das een verschil!! maar te begrijpen gezien de huidige prijzen en als je er over nadenkt doe je dat erg goed hou je meer over oor andere dingen.

Ik hoef gelukkig nog niet die keuze te maken en kan nog met me gevoel kiezen in plaats van me verstand.

Succes met je nieuwe wagen!! en vele veilige kilometers gewenst.

En ja je weet het he we houden van plaatjes :wink:

Grtz JW

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ja je schijnt daar goed op te moeten letten.

 

Ik kon het ook nauwelijks een auto noemen tot dat je er mee gaat rijden. De ruimte viel mij mee en het comfort op de snelweg is ook o.k. alleen op de verkeersdrempels merk je de korte wielbassis. Dan moet je echt wel van het gas anders krijg je toch een opdonder. Verder lekker zuinig en wendbaar. Je kunt hem echt in de kleinste gaatjes parkeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden