Ga naar inhoud
  • 0

Claxon klinkt ééntonig


JB-75

Vraag

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
ik heb het ook gehad met de mijne. Onder garantie verholpen gelukkig.

 

lol

 

mijne is ook in garantie periode vernieuwd

 

toch wel kwetsbaar dus een claxxon

 

zijn trouwens 2 tonig

 

1 Hoge toon, en 1 lage toon

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb ik ook eens gehad met mijn vorige auto, Polootje GTI.

 

De dealer wist met toen te vertellen dat dit een APK-waardige storing was en ik MOEST het 2e toetertje laten vervangen. Niks garantie (auto was voor z'n eerste APK), lekker dokken.

 

Hoeveel weet ik niet meer, 'k zal het wel verdrongen hebben.

 

Als je zoiets weet vóór je APK ga je lekker langs de sloop en los je het voor een paar euro op, als-ie eenmaal bij de dealer staat sta je voor het blok....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Heb ik ook eens gehad met mijn vorige auto, Polootje GTI.

 

De dealer wist met toen te vertellen dat dit een APK-waardige storing was en ik MOEST het 2e toetertje laten vervangen. Niks garantie (auto was voor z'n eerste APK), lekker dokken.

 

Hoeveel weet ik niet meer, 'k zal het wel verdrongen hebben.

 

Als je zoiets weet vóór je APK ga je lekker langs de sloop en los je het voor een paar euro op, als-ie eenmaal bij de dealer staat sta je voor het blok....

 

terwijl je auto gewoon goedgekeurd had moeten worden met de toeter zoals hij was

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb ik ook gehad. Blijkbaar verloopt het stelschroefje wat erop is gemonteerd. Claxon even lossleutelen en een ander de claxon even laten bedienen. Terwijl de claxon wordt bediend even aan het stelschroefje draaien totdat de claxon weer lawaai geeft. Zo was het probleem bij mij in ieder geval verholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden