Ga naar inhoud
  • 0

speakers inbouwen in passat 2006


jeroentenhacken

Vraag

heb net een nieuwe passat variant en wil daar extra speakers inbouwen in de achterdeuren. Wie weet wat ik daar kwijt kan (diameter, ovaal, rond?) en of ik ook ergens een subwoofer kan plaatsen zonder zo'n buis in m'n achterbak kwijt te moeten. Zit te denken aan mb-quart-speakers. Wie kan me helpen en heeft advies?

 

Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Zitten ze er niet in dan die speakers achter in de achterdeuren?, naar mijn mening had je ze beter bij de bestelling moeten aangeven.

Maar als je ze toch zelf wil plaatsten, zal even kijken op:

http://www.passat3b.de/tips/ls_tausch/LS_Einbau.htm ok het is een duitse site en deze hebben het over het verwisselen van de orginele speakers, maar je moet hem wel precies zo losmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zitten ze er niet in dan die speakers achter in de achterdeuren?, naar mijn mening had je ze beter bij de bestelling moeten aangeven.

Maar als je ze toch zelf wil plaatsten, zal even kijken op:

http://www.passat3b.de/tips/ls_tausch/LS_Einbau.htm ok het is een duitse site en deze hebben het over het verwisselen van de orginele speakers, maar je moet hem wel precies zo losmaken.

 

Maar die op de foto is niet het nieuwe model !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zitten ze er niet in dan die speakers achter in de achterdeuren?, naar mijn mening had je ze beter bij de bestelling moeten aangeven.

Maar als je ze toch zelf wil plaatsten, zal even kijken op:

http://www.passat3b.de/tips/ls_tausch/LS_Einbau.htm ok het is een duitse site en deze hebben het over het verwisselen van de orginele speakers, maar je moet hem wel precies zo losmaken.

 

 

 

achteraf heb je gelijk, ik wilde alleen gelijk betere speakers dan origineel maar kom er nu achter dat bedraden nog een hele klus gaat worden. Staat dat passat 3b voor het nieuwste type ????

groet

Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volgens alle info die ik heb heeft de Passat 3C in elke uitvoering standaard luidsprekers in elke deur. Het is dus gewoon een kwestie van oude eruit en nieuwe erin. :idea:

 

Weet je zeker dat je de 3C hebt? :?: Het geluid vanuit de originele luidsprekers is nu al erg goed

 

Groeten,

 

Oliver

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
heb net een nieuwe passat variant en wil daar extra speakers inbouwen in de achterdeuren. Wie weet wat ik daar kwijt kan (diameter, ovaal, rond?) en of ik ook ergens een subwoofer kan plaatsen zonder zo'n buis in m'n achterbak kwijt te moeten. Zit te denken aan mb-quart-speakers. Wie kan me helpen en heeft advies?

 

Jeroen

 

 

heb inmiddels m'n luidsprekers maar krijg m'n bekleding er dus niet af om erbij te komen (type is inderdaad 3c) en op internet kan ik ook niets vinden. Weet iemand hoe die er af kan??

 

Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
heb net een nieuwe passat variant en wil daar extra speakers inbouwen in de achterdeuren. Wie weet wat ik daar kwijt kan (diameter, ovaal, rond?) en of ik ook ergens een subwoofer kan plaatsen zonder zo'n buis in m'n achterbak kwijt te moeten. Zit te denken aan mb-quart-speakers. Wie kan me helpen en heeft advies?

 

Jeroen

 

 

heb inmiddels m'n luidsprekers maar krijg m'n bekleding er dus niet af om erbij te komen (type is inderdaad 3c) en op internet kan ik ook niets vinden. Weet iemand hoe die er af kan??

 

Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden