Ga naar inhoud
  • 0

computer wisselen door een met chip ? sleutelcode ?


snowseals

Vraag

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Wel handig als je even vermeld welk type motor + bouwjaar het om gaat.

 

Maar het kan gewoon. Je moet enkel even de ECU opnieuw inleren. Dat doe je, afhankelijk van je immo versie of in module 17 (instruments) of module 25 (immobilizer).

 

Je gaat naar adaption, vervolgens klik je op read van channel 00, en dan klik je op save. Sleutel eruit, even wachten en done!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

sorry maar ben nog maar pas vertrouwd met de pc en de vagcom ik denk dat ik meer kwaad zal doen als goed .

moet eerst zelf nog wat oefenen op eigen wagens en dan de rest .

gaat ge nu gewoon met die auto blijven rondrijden en de uwe houden voor stukken of mischien in de toekomst de motor nog ombouwen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

nee sleutel overzetten moet contact ook overgezet he ? en sloten !

is maar klein werkje met vagcom schijnt ?

wis aan het denken motor te wisselen maar deze motor is ook heel goed

170000 km met ohb en carpas

ik heb een bod van 3400 op de passat zonder velgen en verlaging

grts filip

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

als ik computer overplaats en sleutelmodule wissel zegt hij wegfahrsperre activ start valt terug uit ? afstandbediening open dicht werrkt dan ook niet meer ? de tijd dringt want de auto gaat vdw weg en ik had graag computer overgezet

en

vdub waarom kan enkel dealer sleutels aanleren ? die heeft toch net dezelfde vagcom?

dus wat bart v zegt klopt dan niet volgens jou?

greetz filip

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

probleem is dat het zover weg is ? en het moet ook bij de 2 autos gebeuren he ? anders gaat de andere weer niet ? zal bij tunnex maar vers afspraakje maken dan ? zou liever bij jd gaan maar durf niet vragen wat een fase 2 naar 160pk kost ? grts filip

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

als ik nu al wat meer ervaring had met dat tuning programm dan kon ik die uitlezen uit de ene auto en terug programeren in de andere maar ik moet nog ne kabel maken of kopen voor die computer op mijne bureau te kunne uitlezen want rechtstreeks in de auto lukt me nog niet .

met mijn camionet die vivaro ist me wel gelukt .

ge zult wel een oplosing vinden zeker .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
probleem is dat het zover weg is ? en het moet ook bij de 2 autos gebeuren he ? anders gaat de andere weer niet ? zal bij tunnex maar vers afspraakje maken dan ? zou liever bij jd gaan maar durf niet vragen wat een fase 2 naar 160pk kost ? grts filip

 

Bij JD koop je óf een standaard chip voor € 390, of een op maat chip voor ca 490 euro, die € 100 verhoging is o.a. ivm de rit op de rollenbank.

 

Std: 115pk 143pk 285 360 € 390

 

Het is niet altijd zeker hoeveel je auto kan leveren hoor, dus als je maar uitkomt op 155pk dan is dat niet anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden