Ga naar inhoud
  • 0

Welke Xenon verlichting????


tonnyleka

Vraag

22 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ik rijd al geruime tijd tevreden rond met een setje 6000K van Pilot:

 

[align=center]IMG_4303.jpg[/align]

 

[align=center]IMG_4289.jpg[/align]

 

er zijn ook andere setjes die ook prijstechnisch erg interessant zijn, ik geloof dat Jee13 die wel eens inbouwt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Begrijp ik hieruit dat je de OEM xenon van de 3BG bij jezelf hebt ingebouwd? Ik ben zelf opzoek naar de mogelijkheid om mijn huidige standaard koplampen om te bouwen naar OEM xenon. Kan iemand mij zeggen of dit mogelijk is?

 

Hij heeft een 3B, dus daar passen geen OEM xenon units van een 3BG in. Volgens mij kun je die wel zo in een 3BG zetten, maar dan heb je geen automatische hoogteaanpassing e.d. Maar je kunt er volgens mij wel gewoon aftermarket xenon achter hangen (dat is denk ik wat je bedoelt?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dank thijs. Ik wil mijn auto eigenlijk orgineel houden... Dus vandaar geen xenon achter normale koplampen ;-) De hoogte verstelling is ook wel te krijgen op ebay, maar ik zou niet echt weten of dit ook te installeren is. Heb je daar soms ervaring mee?

 

ps. eigen topic is misschien beter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@ Jurjen >> Ik herken je gevoel. Zo zat ik er ook in. Vele maanden geloerd op setjes op ebay (oem xenon) maar loopt toch wel gauw uit de klauw (6 a 700 euro totaal kwijt).

 

Heb nu ook via Jeroen een prima xenon setje naar volle tevredenheid en deze aangevuld met PIAA led stadslichten. Top! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

4200 K is wat mij betreft nog mooier, want dat komt het meeste in de buurt van OEM. Voor wat ik er van begrepen heb zijn de lampjes daarvoor binnenkort los verkrijgbaar via een forumlid.

 

Pilot is een merk, dat is te koop via votrade, maar via carfanatics.nl lopen er wel eens inkoopacties als het goed is (er staat me iets van bij dat die niet meer lopen) maar zoals Peedepee al zegt, de setjes via Jeroen schijnen ook prima te zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb een 3BG met lenzen, dat maakt het minder blauw toch?

 

dat ligt er ook een beetje aan hoe vuil de lenzen zijn; ik heb naderhand een koplamp gemonteerd die 2 jaar jonger is dan de andere en die schijnt duidelijk feller. Mar qua kleur maakt het geen verschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zekers, in de Benz. Het staat super. Na deze ervaring nooit meer halogeen verlichting!!! Mogelijk alleen nog een keer een set heldere koplampen aanschaffen. Dan komt het nog mooier uit denk ik. Maar ja die kosten € 260,-per set.... Eerst volgende week de audio nog ff upgraden en dan hou ik het even voor gezien, denk ik....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden