Ga naar inhoud

Type aanduiding na 6 jaar verwijderen


Eltuuro

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik heb een Passat Variant aangeschaft die ik eind april krijg :lol:

 

Het bouwjaar is 2002. Nu zitten de originele type aanduidingsplaatjes er nog op en ik heb inmiddels begrepen dat je met een Föhn, wat visgaren en wasbenzine een heel eind komt. Geen problemen zover. Ik vraag me alleen af of dat er na 6 jaar, kleurverschillen in de lak kunnen zitten die ik er met polijstmiddel er niet af ga krijgen. Iemand ervaring ermee om de aanduidingen er pas na een paar jaar af te halen?

 

Het betreft een lichtgroen metallic lak die er op zit (weet even niet wat de officiële naam hier voor is)

 

Hoor het graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jee13

 

Scherp; helaas, was geen verjaardagscadeau, gewoon zelf voor kromliggen en netjes afrekenen...

 

Mooi, zou dus gewoon moeten lukken zonder kleurverschillen, d'r af die rommel dan.

 

Is inderdaad fresco groen, zo heb ik even gekeken. Dank voor je antwoord

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen probleem, mijn zwarte passat is 9jaar (jong 8) ) en heb afgelopen zomer ook met een stevig touwtje de letters eraf geprutst, alles wat dan nog blijft zitten met nagellak remover van je vriendin/vrouw en dan goed met wax poetsen tot je geen resten van de letters meer ziet. 8)

 

Wel alles met beleid doen natuurlijk. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn kontje is helemaal kaal... zonder aanduiding en VW logo maar ik zit toch te denken om er IETS achter op te zetten.... wat weet ik niet wellicht iets van c220 cdi hahahahahahahahahahaha (dat dacht ik dus niet!!!!)

_________________

OPEL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn kontje is helemaal kaal... zonder aanduiding en VW logo maar ik zit toch te denken om er IETS achter op te zetten.... wat weet ik niet wellicht iets van c220 cdi hahahahahahahahahahaha (dat dacht ik dus niet!!!!)

_________________

OPEL

 

:mrgreen: of wat dacht je van Renault Megan..... 1.9CDTI hahhha

en haar????? dat heb ik al ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

 

ik heb vandaag de letters verwijderd, maar na alles goed poetsen zie ik in de zon nog steeds waar de letters hebben gezeten... wat heb ik verkeerd gedaan, behalve de auto in de zon zetten..

 

beetje polijsten, dan zie je er niets van

 

gr Jee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen probleem, mijn zwarte passat is 9jaar (jong 8) ) en heb afgelopen zomer ook met een stevig touwtje de letters eraf geprutst, alles wat dan nog blijft zitten met nagellak remover van je vriendin/vrouw en dan goed met wax poetsen tot je geen resten van de letters meer ziet. 8)

 

Wel alles met beleid doen natuurlijk. :D

Nagellak remover vind ik wel erg drastish lijkt mij niet erg goed voor de lak erg aggresief spul..gewoon fohn wasbenzine en poetsen zelf gedaan met comandant de mijne is 10 jaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden