Ga naar inhoud
  • 0

Jullie favoriete merken...


Rene

Vraag

20 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

navi: single DIN Pioneer met wisselaar en DAB ontvanger, bediening aan het stuur en volledig weggewerkte gps antenne.

 

Absolute aanrader als je geen scherm hoeft en uitstekend geluid wilt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Radio: JVC

Ovale speakers: Magnat

Versterker: Magnat

Woofer: Rockford Fosgate

 

 

Dat had ik en was er meer dan tevreden over. Maar heb alles op de radio na verkocht, omdat ik alles anders wil [en het geld wel kon gebruiken]. Misschien dat ik de RF terugkoop, maar dat zien we nog wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ben niet zo'n audio freak maar ik in m'n Skoda Octavia een JVC, die bevalt me prima. Hiervoor had ik een VDO Dayton, dat ik voor mij het beste navigatie systeem met prima audio kwaliteit. Helaas is die gejat. Verder heeft m'n vriendin een Vectra met een Kenwood mask. Ook een lekkere radio.

 

En sja in de Passat luister in het liefst naar 6 cilinders, zit dus geen radio in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Radio: Alpine 9835

Compo voor: RF Power serie

Compo achter RF Punch serie

Sub: RF Power 12" stage 1

DVD: Directed video

TFT: Maxxline 7"

Versterker sub: RF 801S (855wat RMS)

Versterker compo: Signat ram2 (2x 150wat Rms)

 

ja ja ja goed bezig :wink:

 

De RF 801S is geen 800 watt in RMS op 2 ohm?

Eindelijk iemand die net zo gek is als ik met stereo app. in de auto.

 

Groetjes,

 

Antonio

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
die 801s is 1x800watt rms at 4ohm volgens boekje maar in het echt (test rapport) 855watt

mij sub is een 600watt rms dvc 2x2 ohm speelt op 4 ohm

 

Ok Alan ( ik kende het resultaat van het rapport niet :oops: )

 

Als jij fotos hebt zouden wij die graag willen zien...

 

Antonio

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je moet via "foto album" naar " persoonlijke galleries" gaan en dan een eigen map aanmaken.Je kunt er max. 5 mega bite foto uploaden. Je moet de foto's dus niet te groot maken max. 800 x 600 pixel.

 

groetjes,

 

Antonio

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi Alan.

 

goed bezig geweest. Is de DVD speler te groot voor in het handschoenenkastje?

 

Netjes gewerkt hoe het is het geluid?

 

Zondag ga ik2x monitoren plaatsen in de kopsteunen en dan ben ik (bijna) klaar.

 

Groetjes

 

Antonio

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ja als ik de dvd speler in het handschoenvak wil moet ik de achter kant van het kastje open maken en die wou ik toch maar intact laten.

 

misschien dat ik m nog onder de stoel maak maar das voor later.

 

ik zat ook aan 2 schermen in de hoofdsteunen te denken, maar dat is me toch wat te inbraak gevoelig. Ben nu opzoek naar 2 schermen voor aan het plafond (8 inch), als je die dicht klapt zie je ze niet meteen en in de hoofdsteunen zie je toch wel heel snel (of je moet er een hoes om heen trekken iedere keer)

 

gr alan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi Alan,

 

Ik heb op dit moment steunen gekocht zodat is ze niet in de kopsteunen hoef te plaatsen. Ik ga niet de originele kopsteunen kapot maken, maar als ik een paar goedkope leren kopsteunen vind , zet ik ze daar in.

 

 

Ik had ook gekeken naar de schermen aan het plafond maar ik wilde de "hemel" niet doorboren.

 

Ik heb nog een link voor je als je wilt stuur ik hem via pm

Antonio

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

graag

 

en wat betreft die steunen sorry maar vindt het persoonlijk geen gezicht als ze los voor de hoofdsteun zitten ziet er zo goedkoop uit.

 

bijna net zo er als dat ik laatst zag: een bmw 5serie station (nieuwste type) met in de hoofdsteunen (ja echt er in) Marquant 5 inch schermpjes

 

sorry maar als je zon auto kan betalen kan je toch ook wel iets beters kopen voor in de steunen

 

maar goed..... ieder zijn eigen he

 

gr alan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi Alan,

 

ik heb wel kopsteunen gevonden maar die kosten â?¬ 250,00 dus ik zoek iets gekopers. Voor nu is het goed zo. De monitoren zijn voor de inbouw 7 inch en zijn heel plat.

 

ik zal via pm de link sturen

 

Antonio

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden