Ga naar inhoud

Mistlampen groot passat lijkt op fluiten


blaauwwiekel

Aanbevolen berichten

Nee jong die troep mag je aan de kraaien geven..Dat soort rommel moet ik niet.{Zal me gelijk indekken} Al het andere ook niet.Zal zelfs niet eens weten wat er allemaal in de handel is..Ben geen voorstander van drugs drank en andere raar makende producten..Ik geniet gewoon elke dag weer van het leven onder genot van een lekker bakje koffie en een zwiere Brandaris op e lip..

Link naar reactie
Delen op andere sites

On Topic indeed;

vraag mij af als je dergelijke grote knotsen van lampen op zo'n beugel zet, de koeling van je motor niet verstoord wordt?

 

Ok, de regio waar men deze lampen gebruikt is dan over het algemeen wel flink kouder dan onze regio, dus minder noodzaak van rij-wind voor motorkoeling, maar m.i. is het wel een flinke obstructie voor de koeling door de grille.

 

Daarnaast, met zo'n gevaarte, voetgangers hebben geen klapzak meer nodig op de motorkap, ze worden gelijk dubbelgevouwen, en kunnen direct onder de auto worden gefrot.

 

Dus een bull-bar met lees- of landingslicht.

 

Denk dat onze wetgevers daar ook nog wel een aanmerking op zullen hebben.

 

En, om on-topic nog ff aan te houden, vraag mij ook af hoe je zo iets monteerd? Zal niet met 3M tape of spoilerkit zijn, dunkt me?

Waarschijnlijk met verankering in de bumper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden