Ga naar inhoud

water lekkage


ak130

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Bij de rechtervoorzijde komt er (regen)water binnen. De voorruit is al vervangen, mar dat heeft niet geholpen. Portierrubbers zijn ok.

Het probleem is bij rijden en stilstaan van de auto.

De garage weet ook niet direct een oplossing. Zij willen de kachel uitbouwen, dan de tuinslang erop en kijken waar het vandaan komt.

Wie heeft een oplossing voor mijn probleem ?

 

groeten, Eira

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat sinds een tijdje ook, eigenlijk alleen maar bij de stortbui van de wasstraat..

 

Bij mij sijpelt het over de (linker) voetsteun.

 

Ik moet het ook nog even testen met de tuinslang/gieter

 

 

Trouwens als ze de kachel uit willen bouwen zal je dat een beste duit kosten aangezien je kachel in je dashboard zit.. als je een hoop geld wil besparen zou ik eerst zelf eens iemand laten sproeien en kijken waar het nat wordt. Diegene die sproeit moet ook even kijken of er evt water blijft staan in de waterkast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bekleding verwijderen binnen en die van je wielkast, accuruimte ook zelf schoonmaken (accu eruit, goed graaien onder alle beugeltjes e.d. en zorgen dat het water er vlot uitloopt) alle afwateringskanaaltjes schoonmaken (peuteren en doorprikken) en dan eens zien of het nog steeds lekt.

 

Al bovenstaande dingen gaan te zijner tijd volzitten met modder en prut, dan verstopt het en zoekt het water een andere uitweg.

 

Pas daarna eens een garage er naar laten kijken. Beetje goed zoeken scheelt al een boel geld. Bovendien leer je dan meer over de werkelijke staat van je auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden