Ga naar inhoud
  • 0

usb aansluiting


sahadew

Vraag

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Denk ook niet dat het mogelijk is. Als het al mogelijk is, is het met redelijk wat beperkingen wat betreft aantal folders etc.

 

Kijk eens naar een van de vlg radio's. Voor ongeveer hetzelfde bedrag heb je tig zoveel functies. Maar ja of je het gebruikt??

 

http://www.kenwood.nl/products/car/rece ... DC-W6041U/ voor 179 euries

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vind het ook een mooie radio...zal prachtig staan in je dashboard.

 

Edit: Zelf een MT logic CSR 3039 USB radio (Audiosonic) gekocht met USB en SDcard, ding speelt m'n Pioneer helemaal zoek...lach me kapot en dat voor 35 euro (opening aanbieding Aldi) en Afstandbediening

 

Zwart was beter geweest...maar ja. Voor de heb :wink:

 

:lol:

 

http://www.audiosonic.com/

 

2002422143540608950_rs.jpg

 

Door mappen scrollen enz enz... te verkrijgen in Eindhoven (geldropseweg).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

USB zal niet lukken....

Maar je kunt wel met een FM-modulator gaan werken als je met alle geweld een extern apparaat wilt aansluiten...

 

Echter is een FM-modulator verre van ideaal....

het werkt zo: er komt een "blokje" tussen je radio en je antenne.... op dit blokje sluit je een line in aan en je stemt met je radio om de frequentie van hde modulator af en je hebt muziek...

 

Dit is een beetje de stenen tijdperk CD-wisselaar methode zegmaar.... maar het werkt wel als laatste redmiddel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat je eventueel als optie kunt overwegen is een zogenaamde Gateway van Dension. De Dension Gateway's bestaan er voor verschillende OEM en aftermarket radio's. De gateway wordt (indien geschikt voor het type radio) in de meeste gevallen aangesloten op de wisselaar (of aux) aansluiting van je radio waarna je radio de gateway als wisselaar zal herkennen. In principe wordt de gateway dan geheel "geintegreerd" met je radio. In geval van de ipod kun je dan door de playlist's, artiesten en albums bladeren. De Dension Gateway 300 beschikt over een IPOD en USB aansluiting, die je op elke gewenste plek dmv. bijgeleverde kabels kunt laten uitkomen (bijvoorbeeld in je dashboard kastje.

 

Er bestaat een Dension Gateway 300 die geschikt is voor de volgende VW OEM-radio's: Beta, Gamma, Delta 6, MCD, MFD, RCD300, RCD500 en RNS MFD2. Jouw type radio zie ik helaas niet in de compatibilitylist staan, maar een mailtje naar Dension kan wellicht voldoende zijn om erachter te komen of er een Gateway bestaat die geschikt is voor jou type radio.

 

Meer informatie vind je op www.dension.com ;)

 

Wat ik terzijde kan melden is dat ik deze gateway's regelmatig inbouw en dat deze prima werken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat betreft fm-modulatie ben ik het met ReneR eens, dit zou ik altijd als laatste optie in overweging nemen.

 

Echter heeft Signat een fm-modulator die een goede geluidskwaliteit levert. Deze fm-modulator heeft helaas enkel een IPOD of AUX (3,5mm jack) aansluiting. Het voordeel van deze fm-modulator is dat deze tussen de antenne en je radio aangesloten wordt. Zodra de IPOD of AUX aanstaat wordt automatisch het antennesignaal afgekapt dat de geluidskwaliteit van de IPOD of AUX zeer ten goede komt. Zodra de IPOD of AUX wordt uitgeschakeld zal de fm-modulator automatisch het antennesignaal herstellen.

 

Meer informatie over deze fm-modulator vind je op:

 

http://www.asntechnologies.com/NL/merke ... e/ipod.htm

 

Helaas ben je bij deze fm-modulator wel gebonden aan een IPOD of mp3speler :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

FM modulatie hoeft niet altijd minder kwaliteit te zijn. Zo hebben Alpine en Kenwood producten die zoals de Signat goede stereo kwalitiet via FM modulatie over kunnen brengen. In geval van Kenwood gaan ze nog een stapje verder door aan de gemoduleerde "stream" ook nog eens RDS data te koppelen zodat je ook visueel via je RDS scherm kunt zien wat je aan het doen cq. luisteren bent.

 

http://www.kenwood.nl/products/car/mult ... /KOS-A200/

 

Deze heeft mp3 speler via AUX (jack of RCA) EN iPod EN USB

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden