Ga naar inhoud
  • 0

Vandaag C-day


mboomsma

Vraag

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Tussen de 150 en 160 pk zal hij zitten, hij gaat in vergelijk met de 130 pk echt een slag sneller. En wat hij echt heeft kan me niet zoveel boeien, ik heb idd nog meer rijplezier gekregen :lol:

Bovendien jij hebt die meting toch al gedaan? :wink: (scorpiosoft)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Tussen de 150 en 160 pk zal hij zitten, hij gaat in vergelijk met de 130 pk echt een slag sneller. En wat hij echt heeft kan me niet zoveel boeien, ik heb idd nog meer rijplezier gekregen :lol:

Bovendien jij hebt die meting toch al gedaan? :wink: (scorpiosoft)

Maar niet alle auto's hebben dan dezelfde uitkomst. Dat is toch echt per auto afhankelijk. je zal vast in de buurt komen maar je PK's gokken is toch iets anders.

 

Maar het belangrijkste is dat het goed rijd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Yo je hebt ook de acceleratie cijfers van de 185 sterke D5 gezien ?? De passat met stage 2 tuning bij Tunex gaat echt de 8,5 sec naar de 100 niet kloppen hoor ;)

 

Heb zelf ook mijn passat bij Tunex laten doen en is wel is waar stage 1 dus zo rond de 130 pk. Mijn broer heeft een lease 130 pk 3BG en daar rijd ik MINIMAAL van weg bij de acceleratie naar de 100. En volgens mij zit de 130 pk op zo'n 11 sec op de 100 km/h ;)

 

Desalniettemin ben ik altijd nog van plan om ook stage 2 te laten doen. Extra power is altijd welkom ;)

 

Don

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Vandaag nog tot 3x toe een volvo d5 met 185 pk weggerijden. Die gast bleef maar proberen. Hij heeft zich waarschijnlijk te veel blind gestaard op de rode i. :lol:

Super zo lekker hij is gaan rijden naar de chip, heeeeerlijk

 

http://www.autoweek.nl/carbasedata.php? ... 8&cache=no

 

 

Ik snap dat je blij bent met je chip, maar dit ruikt wel erg positief

 

gr Jee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Okay Don, veeeeel leuker dan chromen dakrails!

 

You have me ;) ik ga er snel naartoe ;)

 

haha eerst mn aerotwin achterwisser bij Jeetje ophalen nog :embarassed::wink:

 

 

idd m8, ligt klaar.

 

espresso ??

zorg jij voor iets lekkers :P

 

gr Jee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

tevens is niet elke D5 185pk.. ze hebben ook een 163pk.. en als je een auto die zeker 25pk meer heeft eruit trekt(tot 3x toe) dan is er iets mis met die D5 of een meeeeeeeeeeega trage automaatbak ofzo.. en ook een Volvo is te chippen..:

 

D5 2.4 120 kW 163 PK --> 142 kW 193 PK 340 Nm --> 420 Nm

D5 2.4 136 kW 185 PK --> 162 kW 220 PK 400 Nm --> 475 Nm

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden