Ga naar inhoud
  • 0

VAG-COM, welke kabel op een 'nieuwe' laptop?


LED-Lightning

Vraag

Hallo!

 

Als het goed is, heb ik binnenkort de beschikking over VAG-COM versie 311.

 

Nou ben ik ook nog op zoek naar een kabel die hiermee kan werken. Aangezien ik een redelijk nieuwe laptop heb, heeft deze alleen USB aansluitingen.

 

Nou heb ik de volgende kabel gevonden:

http://www.pagershop.nl/product_info.ph ... cts_id=535

 

1) Is dit een goede webshop om zo'n kabel te kopen?

2) Is dit de kabel die ik nodig heb?

3) Werkt de bovengenoemde VAG-COM versie op Vista, of krijg je dan problemen?

 

Als jullie aanvullende tips hebben, hoor ik dat natuurlijk graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

'k zou wel willen en heb het al eens geprobeerd, maar als je dan ziet wat ik nog aan drivers moet installeren op WinXP word je echt helemaal akelig.

 

Ondertussen heb ik er mee leren leven... en wil dus proberen om met deze laptop met Vista VAG-COM te gaan gebruiken. Iemand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi Passat03, dat ziet eruit als dezelfde kabel die ik besteld had.

 

Dat van opstarten als administrator (run as administrator) had ik in een ander topic inderdaad al gezien en dat leek de problemen prima te verhelpen. Bedankt!

 

Over iets meer dan een week kan ik ook eens zelf een voorzichtig kijkje gaan nemen in de software in mijn Passat ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo, ik heb ook via pagershop besteld, (zie vag.com onder iwan), ik heb wel de seriele kabel besteld, aangezien ik het geluk heb een nieuwe dell laptop van het werk te hebben met seriele poort, zodat ik ook vds_pro kan gebruiken. Dat hij vakantie heeft (pagershop) zou zomaar kunnen het is duidelijk een 1 man's zaakje, hij verstuurt het ook in hergebruikte envelop ziet er een beetje "goedkoop" uit, maar daar in tegen, hij is ook goedkoop en levert prima werkende spullen. Succes met je kabeltje groetjes, iwan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Beetje laat misschien (post 2008, reactie 2010), maar onlangs ook een kabel besteld via Pagershop.nl. Prima winkel! Geen hergebruikte envelop gehad, maar dat had mij echt niet uitgemaakt.

 

Heb gisteren voor het eerst de foutcodes uitgelezen en gewist en dit ging prima. Heb nog niets kunnen aanpassen :( . De VAG-COM software geeft ook aan niet geregistreerd te zijn.... kom ik nog wel uit.... hoop ik :angry:

 

Nu denk ik er ook nog aan om de seriële kabel aan te schaffen. Zou namelijk ook graag nog wat dingen via VDS-pro willen aanpassen. Voor nu eerst maar VAG-com onder de knie krijgen :D

Als je dus een seriële poort hebt op de laptop en je wilt ook nog zaken met VDS pro aanpassen dan is de seriële kabel een goedkopere oplossing :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt voor de tip Kees! Ik zal eens gaan speuren naar een dongle of verloopkabel. Ik zie op internet als ik die moet kopen dat ik net zo goed een seriële kabel kan aanschaffen. Ga nog even bij kennissen navragen.

 

Inmiddels al wel m'n VAG instellingen kunnen maken die ik graag wilde doen (taal, carjack, selectieve deuropening), alleen heb ik hiervoor uiteindelijk VAG-COM 311.2 voor gebruikt...was in mijn geval wat makkelijker :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden