Ga naar inhoud

Roest kofferbak


comfortcruiser

Aanbevolen berichten

Nou nou nou.

Bij vele van ons zijn de 6 jaar al voorbij,

en als dat nog niet het geval is dan staat er wel meer dan 160.000 op de teller.

Met wat rekwerk en leuke verhalen van de dealer doen de meeste toch net langs het potje :(

Zorg dat je voor jezelf altijd bewijs hebt wanneer je de dealer voor de eerste keer met het probleem geconfronteerd hebt. Dat is dan namelijk de 'peildatum' voor het verlopen van de garantie, ook als er in eerste instantie nog niets aan gedaan wordt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 jaar garantie tegen roest van binnenuit. Dan krijg je natuurlijk de vraag: wanneer is het roest van binnenuit.

 

Ja word een moeilijk verhaal, zei zeggen natuurlijk dat is roest van buitenaf.

Dat is weer lakgarantie en dat is naar 3 jr. voorbij.

 

Derde optie: constructiefout. Hoewel de precieze oorzaak nog niet duidelijk lijkt te zijn is het feit dat hetzelfde probleem zich bij veel auto's met chromen dakrails voordoet een (juridische) aanwijzing dat het een constructiefout is. Als je met z'n allen gaat, kun je dat misschien hardmaken. Dan heeft Pon wel een probleem...

Of dit ook voor de kentekenverlichting geldt weet ik niet, iedereen even naar zijn lampjes kijken :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, wat een roest toestand allemaal. Lijkt erop dat het een passat kwaaltje is. Bij mij naast de roest van de chromen dakrailing en het roestblaasje bij een bevestigingspunten daarvan op het dak, heb ik ook gemerkt dat er roest zit bij het slot op de achterklep... Zal nog eff goed kijken morg mijn oog viel erop bij het sluiten van de klep, mogelijk zat het slot iets scheef waardoor het in contact kwam met de achterklep zelf.

 

Pfff wat een gez*k

Groet Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden