Ga naar inhoud

Einde Chroomring Inkoopaktie: The bird is landed ? !!


midiman

Aanbevolen berichten

  • Reacties 331
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heb hem ontvangen. Ziet er prima uit. Net een poging gedaan hem te monteren (inclusief tape) dondert de ring er weer af! Krijg de schakelaar er nu ook niet meer uit vanwege de taperesten die er nog inzitten. grrrrr.... morgen maar proberen als het weer licht is.

 

Probleem had ik ook!

 

Plaatje van de zekeringkast er even afhalen en dan kun je hem een betje helpen met eruit halen. Zonder tape erop doen (misschien een klein beetje plstic wegschrappen uiy de dash opening) en er dan voor zichtig onder begeleidinge weer inschuiven! Zit als een huis tot nu toe 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmmmm

 

dus comfortcruiser en passt03 hebben nog niets ontvangen ????

rest wel allemaal ?

 

 

gr Jee

 

Er lopen bij TNT mensen rond die de handjes niet thuis kunnen houden. Ik heb laatst ook 2x meegemaakt dat de ontvanger niets ontvangen heeft. Zelf heb ik iets toegestuurt gekregen en na 10 dagen ook niets ontvangen.....de verzender is met de klacht naar TNT gegaan maarje,....dader ligt op het kerkhof en jij bent je spullen kwijt! :cry:

 

Ik hoop voor jullie dat de bird uit koers is geraakt door de harde wind :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad vorige week voor het eerst in jaren een gekocht artikel niet ontvangen. Ging om een CD van 5 euro, maar toch.

 

Gelukkig een soepele verkoper die het bedrag terugbetaalde.

 

Ik verstuur eigenlijk alles via de zaak, heb het idee dat TNT wat secuurder omgaat met post van bedrijven en ze komen het netjes ophalen. Er is nog nooit iets niet aangekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eens...TNT maken er soms een potje van. Vooral in vakantietijd recent nog iets onder rembours laten komen voor 80euro. Was zelf niet thuis, geld klaar gelegd (100 euro, had niet gepast) voor m'n dochter...

 

10 euro terug verplaats 20..Knul had factuur aangepast handmatig van de 8 een 9 gemaakt..

 

Ja dat zal wel...Heb even rond staan te schoppen tot aan de directeur TNT toe..

 

Moraal van dit verhaal...Hoop dat de wachtende hun ring krijgen :?

Link naar reactie
Delen op andere sites

...Hoop dat de wachtende hun ring krijgen Confused

 

 

Dat hoop ik Zeker !

 

enveloppen waren mi onopvallend mbt inhoud, dus post stelen ??!!

 

laten we even afwachten, kan best zijn dat deze enveloppen niet door de stempelmachines gaan oid waardoor ze met hand gestempeld moeten worden en daar wat vertraging door oplopen ?

 

gr Jee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ring zonet even geplaatst.

 

Ook met dubbelzijdig plakband werd de ring er weer afgedrukt, heb toen de ring met enige brute kracht naar binnen gedrukt langs de randen met een kunststof lepel (handig tupperware :mrgreen: ) en zit nu als een huis (zonder plakband).

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden