Ga naar inhoud
  • 0

Weitec 50/30 verlagings set


moud

Vraag

Hallo,

 

Heeft er iemand op het forum deze set onder zijn auto zitten? Zo ja wat jouw ervaringen hier mee, en ligt de auto recht? Want in een ander topic las ik dat als je met kw 35/35 je auto verlaagt dat de auto dan achter over ligt. En als je een foto heb van hoe laag ie word dat zou helemaal super wezen.

 

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bij 35/35 ligt de auto mooi vlak, alleen de ruimte tussen de band en het spatbord is voor groter dan achter. Met een 50/30 hangt de auto wat voorover, maar is de ruimte tussen band en spatbord -waarschijnlijk- gelijk.

 

Tip: koop een schroefset, dan kun je altijd de gewenste verlaging krijgen 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mijn hoogte met FK sportdempers en -40mm H&R veren

 

Grond-onderkant wielscherm (met 225 45 17 winterbanden gemeten !)

Voor 65 cm

Achter 64,5 cm

 

verschil tussen voor achter valt met H&R mee, maar idd met een schroefset kun je absoluut nauwkeurig je hoogte bepalen.

Zou ook voor een schroefset gaan. (staat bij mij ook op de lijst....)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Het zou voor de hoogte niks mogen uitmaken of je met winter of zomerbanden meet...

Als die wel zo is vrees ik dat je een afwijking krijgt in je km-teller/snelhiedsmeter

 

De Rolomtrek is iets anders, als ik in mijn garage een los 17 inch winterwiel met 225 45 17 zet naast mijn 19 inch zomer wiel zet (met 225 35 19) is er wel degelijk een verschil in grootte. En volgens de velgen/banden fabrikanten zijn dit de maten in die inchgrootte die het dichtste bij de oorspronkelijke maat komen. Er zit altijd wel iets verschil in, al zijn het maar een paar procenten.

 

ff opgemeten,

Diameter 225 45 17 : 62,5 cm

Diameter 225 35 19 : 63,5 cm

 

225 40 18 : zal er wel tussenliggen vermoed ik zo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden