Ga naar inhoud

  • 0

19 inch R 32 velgen + Fk set ( kraak in de veren ? )


ron.s

Vraag

Zoals al eerder beschreven in een ander topic had ik me 19 inch R32 velgen gekocht met 215/35/19 banden.

( Velgen: Made in Germany)

Deze velgen zijn 8j en hebben een Et waarde van 47.

Vandaag heb ik de velgen eens eronder gezet met de spoorverbreders ( voor 15 mm en achter 20 mm ) Zo krijg ik een Et waarde van 32 voor en een Et waarde van 27 achter.

Nu is hij 4cm verlaagd met spiralen van H&R maar ben aan het denken voor een schroefset zodat hij nog iets meer kan zakken.

 

Na het passen weer de 16 inch winterwieltjes eronder gezet..

 

De 19-ers R32 :

normal_100_5125.jpg

 

normal_100_5129.jpg

 

De spoorverbreder aan de voorzijde , 15 mm

normal_100_5130.jpg

 

En achter , 20 mm

normal_100_5131.jpg

 

Verschil tussen 19 en 16 inch..

normal_100_5132.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik denk eerder dat het komt doordat de auto behoorlijk ver verlaagd is t.o. van origineel, en dat de draagarmen e.d. onder een andere hoek en grotere druk staan. Dat maakt af en toe wat geluid denk ik. Waarschijnlijk gaat die handel ook wat eerder stuk, maar je wie mooi wil zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik denk eerder dat het komt doordat de auto behoorlijk ver verlaagd is t.o. van origineel, en dat de draagarmen e.d. onder een andere hoek en grotere druk staan. Dat maakt af en toe wat geluid denk ik.

Wat je kunt doen achter is: Als de auto op de brug staat 4-koloms of op de weg(moet je wel lenig zijn) draai je de bouten links en rechts los waarmee de achterbrug aan de carrosserie zit. Dan kunnen de rubbers zich zetten ( mischien even de achter kant op en neer bewegen) zet de bouten dan weer vast. Nu staan de rubbers niet meer zo onderspanning, doe dit meestal bij alle auto's die ik verlaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb vanmiddag maar eens de auto opgekrikt en eens gekeken waar het kraakje vanaf komt.

Zo als ik al zei komt het omdat de veer tegen de stelring schromt.

Heb er een flinke klodder vet tussen gesmeerd aan beide kanten en het kraken is weg ( zie pijl) maar ben benieuwd voor hoelang.

post-2921-1423822581,2437_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden