Ga naar inhoud

Wie kent deze garagehouder in Helmond?


passatvw

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb op autotrader een Passat gevonden, maar die staat al een tijdje op het net, de garagehouder heeft hem nog, maar wie kan mij vertellen of die man kosier is en of die auto wel netjes is.

 

het gaat om deze auto: 13958Volkswagen_Passat_1_9_TDI_100pk_Comfortline_LUXE.jpg

 

Volkswagen Passat 1.9 TDI 100pk Comfortline LUXE

â?¬ 10.750,00 Handgeschakeld, 2001, 128.000 km, Diesel, DONKER BLAUW METALIC, Sedan

Opties/opmerkingen:

3 Deurs, Handgeschakeld 5-versnellingen, APK bij aflevering. ABS, airbag dubbel + zijkant, airconditioning, alarm met afstandsbediening, boardcomputer, bumpers en spiegels in carrosseriekleur, centrale vergrendeling met a.b., cruise control, elektrische buitenspiegels, elektrische ramen voor + achter, in hoogte verstelbare stoel(en), middenarmsteun, mistlampen, onderhoudsboekjes aanwezig, radio voorbereiding, startonderbreker.

Auto Centrum Stiphout

Stiphout gem Helmond

Telefoon: 0492-536737

(deze is tevinden volgens de volgende opties: VW passat; prijs 10700->10800;diesel;bj 2001->2005; km 30.000->140000)

Omdat een link niet werkt bij autotrader.

 

Wie kan me vertellen omdat ik in omgeving van Arnhem woon, en zelf nog geen vervoer heb, en wil niet voor "jan doedel" daar na toe wil knallen en vervolgens is het niets. Wie kan me ook een eerlijk oordeel geven van deze auto (het gaat dus om mensen die daar in de buurt woont, of wel eens langs komt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe vind je deze, bij deze was ik eerst aan het twijfelen.

 

maar ik vertrouwde toen de tuning nog niet. Was bang voor extra slijtage.

 

 

 

http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=1&record_id=5127071&class=cars&pos=2&locale=atnl.cars.1&distance=&SearchID=77687fa1a47730247accf5f478f848da

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon zo'n 20 km van Helmond, dus ik kan wel gaan kijken. Maar het lijkt me toch beter om het met eigen ogen te zien.

 

De prijs en de km-stand zijn wel goed. Ik kijk ook even op de site.

 

Groetjes,

 

Antonio

Ja ik snap wat je bedoeld, maar toch als iemand kan zeggen van ja die ziet er goed uit, en daarbij zou ik niet weten of die gasten te vertrouwen zijn, meestal dan weten de mensen die in de buurt wonen van ja met die zou ik niet in zee gaan.

Ik vraag alleen een mening, btw, die link krijg ik niet goed, snap het eigenlijk niet, maar ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via RDW kenteken check kun je wel al zien dat ie minimaal al vanaf 26 juli 2005 daar staat...

 

Verder konden een paar collega's van mij eigenlijk niet echt iets zeggen over dat bedrijf...(waren Helmondenaren)

Ze wisten waar het bedrijf lag en daar hield het ook mee op

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe vind je deze, bij deze was ik eerst aan het twijfelen.

 

maar ik vertrouwde toen de tuning nog niet. Was bang voor extra slijtage.

 

 

 

http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=1&record_id=5127071&class=cars&pos=2&locale=atnl.cars.1&distance=&SearchID=77687fa1a47730247accf5f478f848da

Hij ziet er wel mooi uit, maar.... ik rijd liever diesel, maak de km's ook wel voor

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden