Ga naar inhoud

onderlip van de voorbumper 3B


kaal.nl

Aanbevolen berichten

Bedankt voor de snelle reactie!

Kost deze bij de dealer dit bedrag? Door de schade is de beschermplaat van de motor ook kapot gegaan dus deze moet ook vervangen worden!

Robin

 

Dat is de prijs volgens ETKA. Zal bij de dealer niet veel anders zijn denk ik, ff bellen en je weet het.

 

Over de berschermplaat van de motor zijn al een paar topics dacht ik.

 

Onderdeel nr is 3B0 805 903 B41

post-2288-1423822445,9858_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk naast de VW dealer dus dat komt allemaal wel goed. Misschien zit er ook nog wel een beetje korting aan vast :D ! Ik lijn bijna dagelijks wel een keer een passat uit dus ben knap handig geworden in het verwijderen/monteren van die beschermplaten!!

Bedankt voor de moeite!

Mvg Robin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een 3BG heeft mistlampjes in de linker en rechter luchtinlaat bij de voorwielen, dit tbv de koeling van de remschijven. De intercooler zit als frontmount (FMIC) gemonteerd voor de radiateur.

 

Bij een 3B zit de intercooler aan de bestuurderskant, en soms afhankelijk van geblazen (dus turbo) motor ook en/of aan de bijrijderskant. mistlampen inde onderlip zijn daarom uit-den-boze ivm de laadluchtkoeling. De mistlampen zitten daarom mits aanwezig in de koplampunit zelf.....

 

Kortom: mistlampen in de onderlip / bumper is afhankelijk van type 3B of 3BG.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar goed,dit is allemaal niet van toepassing op mijn auto! Ik heb geen tdi en ook geen 3bg dus wat zeur ik nou! Ik ga met m'n kentekenbewijs naar de dealer en die zullen me toch wel de goede spullen verkopen?

Is die onderlip makkelijk te de-monteren?

Mvg Robin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die mistlampen zijn niet origineel voor een 3B, dus ook niet bij een dealer verkrijgbaar.

 

Ik heb ze wel eens als imitatie van Hella gezien, VDUB heeft ze er ook in gehad meende ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden