Ga naar inhoud
  • 0

labiele electronica


pascal

Vraag

Is de electronica van VW zo labiel of heb ik gewoon pech.

Mijn ruitewissers weigeren soms gewoon dienst. Ze blijven gewoon beneden en gaan lichtjes heen en weer. Even terug af en aan zetten is de enige oplossing

Bij het vergrendelen van mijn auto blijft de knipperlichtindicatie soms uit. Na het openen en sluiten van een of ander portier of koffer is alles terug OK. De onderbreker van het motordeksel werd ondertussen al vervangen maar nog steeds hetzelfde probleem.

Wanneer ik mijn lichten inschakel duurt het een 10-tal seconden voor de verlichting van de radio aangaat. Wanneer ik ze terug af- en aanzet gaat het onmiddellijk aan.

M'n auto draait onregelmatig op stationair toerental. Dit heb ik al eens vermeld in de rubriek motorisch maar daar kreeg ik niet echt veel respons.

Het koelvloeistof reservoir werd ook al vervangen omdat de voeler defect was.

 

In het algemeen geeft m'n auto een zeer slechte indruk wat de electronica betreft, komt dit vaker voor bij VW of heb ik gewoon pech?!

Wat staat er me nog te wachten? Of is dit gewoon een periode waar ik doorgeen moet en zal ik daarna, zoals de meesten van jullie, een tevreden Passat rijder zijn???

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Voor de bestuurders stoel (wel ff de bekleding weghalen) zit je electronica kastje. Die heb ik ooit eens moeten vervangen doordat er vocht in is gekomen. De boel was compleet wit uitgeslagen. Hierdoor rare storingen zoals binnenverlichting, sloten, achterwisser.

 

Wat de achterwisser betreft...? Welke storingen waren dat?

Ik heb nl. net een topic opstaan over dat mijn achterruitwisser rare dingen doet onder elektronica!!

Graag onder die topic ook een reactie, dan blijft deze beetje to the point! :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Voor de bestuurders stoel (wel ff de bekleding weghalen) zit je electronica kastje. Die heb ik ooit eens moeten vervangen doordat er vocht in is gekomen. De boel was compleet wit uitgeslagen. Hierdoor rare storingen zoals binnenverlichting, sloten, achterwisser.

 

Hendymen bedoelt de comfortmodule. Doe ff een search op het forum naar deze term en je vindt een hoop topics daarover.

 

Geldt dit dan ook voor een 3C?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden