Ga naar inhoud
  • 0

Ketting laten vervangen 8000km verder ratelt weer

Gerben084

Vraag

Geachte Passat rijders liefhebbers.

Ik heb een vraag, 27mei 2024 de ketting laten vervangen nu ong 8000km verder begint ie weer bij starten te ratelen en bij warme motor slaat ie moeilijk aan en ratelt hij weer. 
zou graag jullie mening over willen horen. De motor is gereviseerd blok heeft nu 100000 km gedraaid kan het zo zijn dat de ketting spanner weer defect is alvast bedankt groet Gerben 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0

Dat klopt heb contact gehad en volgende week moet ik daar heen. Het rare is dat ie begon over lekkende injector en benzine in de olie nou ken geen van beide erin maargoed er zit zeker garantie op. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 0

slecht aanslaan/starten kan natuurlijk heel veel zijn, alleen een rammelende ketting staat los van een lekkende injector.

Lekkende HD-pomp komt ook wel voor, dan moet ie wat langer rondstarten om aan te  slaan. Is de oliepompketting ook vervangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 0

Ik heb destijds aangeven een complete ketting set te laten doen omdat alles toch los moest. De kleppendeksel ook los gehad omdat ik olie in de bougiesschacht had was niet veel. Maar omdat alles los ging dat direct mee laten nemen. En de olie pompketting neem dan aan dat ze die ook vervangen hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden