Ga naar inhoud

Foto snelheidsmeter


Blue Pearl

Aanbevolen berichten

Van mij zul je nooit een foto zien van achter het stuur. Kijk maar eens naar een rally op TV, als er iemand uit de baan vliegt. Je haalt de fotograferende mensen er dan altijd uit, die blijven namelijk gewoon staan :shock: . Als je fotografeert, reageer je gewoonweg niet meer. Hoort naar mijn mening dus niet achter het stuur thuis en zeker niet met hoge snelheden...

Het is 'just my opinion'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik zag het, dat zal in ieder geval voor de meeste posts hier gelden. Maar ik zit vrijwel altijd alleen in de auto, dus vandaar dat ik geen foto zal (kunnen) plaatsen :-)

Ik heb me altijd verbaasd als ik naar die rally's zat te kijken, tot ik dit hoorde. Een echte eye-opener en het klopt inderdaad als een bus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik zag het, dat zal in ieder geval voor de meeste posts hier gelden. Maar ik zit vrijwel altijd alleen in de auto, dus vandaar dat ik geen foto zal (kunnen) plaatsen

Ik heb me altijd verbaasd als ik naar die rally's zat te kijken, tot ik dit hoorde. Een echte eye-opener en het klopt inderdaad als een bus.

_________________

2000 Volkswagen Passat 3B Variant 2.8 V6 4-motion Indigoblau Perleffekt + Hobby De Luxe 540 UK upgrade

vooral die groep B van vroeger man die gingen hard :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden