Ga naar inhoud
  • 0

Zonnerollo 3G0 927 238 K WZU Pinbezetting


Cabdriver

Vraag

Hallo iedereen,

Ik heb zo'n zonnerolloknop besteld en zou graag mijn garagepoort mee willen bedienen.

Graag zou ik de pinbezetting willen weten zodat ik geen kortsluiting ga maken en hoe je dat opzoekt in elsawin want als ik de onderdeelnummer intikt bestaat het niet alsook het woord zonnerollo, curtain, behalve switchmodule maar er zijn er tientallen.

 

Groetjes

Cabdriver

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Je moet eerst weten op welke positie de knop zit. en volgens mij als je een beetje handig ben met een multimeter kan je dat zo opzoeken. Je kan er elke vrije positie voor kiezen als je dat zou willen.

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja dat wel. Voor de zonnerollo heb ik het gevonden maar voor de verlichting ervan weet ik nog steeds niet hoe je het moet meten om te weten welk plus is en welk massa is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De knoppen naast de pook zijn eventueel zelf aan te passen, door de blokkering er uit te halen. Je kan namelijk de bovenkant er afhalen en de groene blokkering weg halen, de verlichting en functie werken dan gewoon, alleen het plaatje zit niet op de knop

 

1.jpg

2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
9 uren geleden, Diver zei:

De knoppen naast de pook zijn eventueel zelf aan te passen, door de blokkering er uit te halen. Je kan namelijk de bovenkant er afhalen en de groene blokkering weg halen, de verlichting en functie werken dan gewoon, alleen het plaatje zit niet op de knop

 

1.jpg

2.jpg

Dat werkt zo niet bij de B8, ik had niks van werkende knoppen rechts van de pook, zit gewoon een dummy stuk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
8 minuten geleden, wulfke zei:

Dat werkt zo niet bij de B8, ik had niks van werkende knoppen rechts van de pook, zit gewoon een dummy stuk. 

Oke, dan moet je alles dus opzoeken. Maar zag dat jij al de info al heb, dus dan kan de @Cabdriver al zn info bij jou halen dus :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb alles kunnen aansluiten maar omdat mijn garage aan de achterkant zit van mijn huis heb ik daar geen zicht op. Heb vanmorgen blijkbaar per ongeluk de garage opengedaan. Of misschien door mijn kids… 

Ik heb wel een ideetje maar weet niet of het zal werken. Ik ben nu van plan om garage met twee knoppen tegelijkertijd te bedienen en zou de ROLLO-knop met MODE-knop combineren. Zou dat mogelijk zijn? Ik wou die knoppen in serie leggen. De ene werkt niet zonder de andere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De mode knop is toch al in gebruik door een ander systeem ? 

Je had dan beter de knoppenbalk 3G0 927 238L gekocht en de bovenste knop hiervan gecombineerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
5 minuten geleden, Cabdriver zei:

Ok zal ik doen. En een update geven. Thx

Net even gekeken in de schema's maar de drive mode knop heeft geen potentiaal vrij contact, wil zeggen dat 1 kant van het contact reeds gebruikt is (intern ligt de ene kant van het contact al aan massa) dus niet bruikbaar voor wat jij ermee wil doen.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
31 minuten geleden, wulfke zei:

De mode knop is toch al in gebruik door een ander systeem ? 

Je had dan beter de knoppenbalk 3G0 927 238L gekocht en de bovenste knop hiervan gecombineerd.

image.png.996c01a40748b98814fe0ddcb2876973.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden